پوتین هدف دیدار با بایدن را اعلام کرد

© Sputnik / Mikhail Metzel / TASS  /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین هدف دیدار با بایدن را اعلام کرد
پوتین هدف دیدار با بایدن را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفته است که اجلاس سران روسیه و امریکا در ژنوا را در 16 جون در صورت تعامل در زمینه های مختلف نمی‌توان بیهوده دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در مصاحبه با تلویزیون یک روسیه، درمورد دیدار خود با رئیس جمهور امریکا گفت که اگر بتوانیم مکانیزم‌هایی برای تعامل در موارد مختلف داشته باشیم، جلسه بیهوده نخواهد بود.

امتناع بایدن از نشست خبری مشترک با پوتین؛ «او از باخت می‌ترسد» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
امتناع بایدن از نشست خبری مشترک با پوتین؛ «او از باخت می‌ترسد»

رئیس جمهور روسیه از جمله موضوعات مورد علاقه دو طرف، ثبات استراتژیک، موضوع درگیری های منطقه‌ای، اقدامات زیست محیطی و به طور کلی مراقبت از محیط زیست به معنای جهانی و همچنین همکاری در زمینه اقتصاد را نام برد.
آقای پوتین گفت: "اگر ما بعد از جلسه سازوكارهایی در همه این موارد ایجاد كنیم، فكر می كنم كه خوب خواهد بود. می توان گفت كه این جلسه بی فایده نخواهد بود."
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور، در مورد کاهش افکار منفی علیه روسیه توسط ایالات متحده اظهار داشت که لازم نیست تا پیش اجلاس به موارد منفی رجوع کنیم.
رهبر روسیه گفت: "در آستانه اجلاس، هر دو طرف همیشه در تلاشند برخی سخنان منفی را کاهش دهند تا یک فضای مناسب برای کار ایجاد کنند. اینجا چیز خاصی وجود ندارد ، من خودم را با هیچ چیز فریب نخواهم داد. این یک رویکرد حرفه‌ای است.
وی افزود: "ما نیز به سهم خود این کار را انجام می دهیم."
ولادیمیر پوتین قرار است روز چهارشنبه (16 جون) برای اولین بار از زمان به قدرت رسیدن جو بایدن با وی دیدار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала