Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماروتا پیام واتس اپ اریکسن را فاش کرد

© AFP 2023 / FRIEDEMANN VOGELDenmark's players react as paramedics attend to Denmark's midfielder Christian Eriksen after he collapsed on the pitch during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Finland at the Parken Stadium in Copenhagen on June 12, 2021.
Denmark's players react as paramedics attend to Denmark's midfielder Christian Eriksen after he collapsed on the pitch during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Finland at the Parken Stadium in Copenhagen on June 12, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
رئیس اینتر پیام "واتس اپ" کریستین اریکسن را برای هم تیمی‌هایش پس از ایست قلبی در یورو 2020 فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به زمین افتادن کریستین اریکسن در نخستین دیدار دانمارک در یورو 2020 مقابل فنلاند دنیای فوتبال را به شوک فرو برد اما این هافبک اکنون در وضعیت پایداری به سر می‌برد. گفته می‌شود که اریکسن بازی ساز دانمارکی در جریان بازی که افتاد، به مراقبت‌های پزشکی فوری از جمله CPR نیاز داشت و FU (اتحادیه فوتبال دانمارک) و یوفا سلامتی این بازیکن 29 ساله را تأیید کرده اند.

اکنون جوزپه ماروتا مدیرعامل اینترمیلان فاش کرد که کریستین اریکسن بعد از افتادن به زمین بعد از ظهر شنبه، برای هم تیمی‌های باشگاهی خود پیام "واتس اپ" ارسال کرده است.

ماروتا به Rai Sport گفت:

"بازیکنان بسیار نزدیک هستند و همه ما بلافاصله پس از دیدن این تصاویر با یکدیگر ارتباط برقرار کردیم. ما نمی‌خواستیم تهاجمی باشیم و بنابراین سعی کردیم احیای احترام او را داشته باشیم وقتی اطمینان یافتیم. فقط می‌توانم بگویم که 10 دقیقه پیش خود اریکسن پیامی را در چت داخلی ما ارسال کرد و این ارتباط بین بازیکنان را تأیید می‌کند."

ماروتا همچنین ادعا کرد که سقوط اریکسن به دلیل کرونا نبوده اما اصرار داشت که اینتر اطلاعات پزشکی دیگری را قبل از تیم پزشکی دانمارک ارائه نمی‌دهد. ماروتا افزود:

"او  کوید نداشت و همچنین واکسینه نشده بود. در این لحظه، اریکسن تحت هدایت کادر پزشکی دانمارک است. درست است که آنها اطلاعات را منتشر می‌کنند اما می‌توانم بگویم کادر پزشکی اینتر از ابتدا با آنها در تماس بوده‌اند."

روملو لوکاکو هم تیمی اریکسن در اینتر، گل اول خود را در جریان پیروزی 3-0 بلجیم در زمین روسیه به این هافبک تقدیم کرد.

لوكاكو همچنین پس از انتخاب شدن‌اش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت:

"قبل از بازی اشك زیادی وجود داشت. تمرکز برای این مسابقه و همچنین برای توبی، یان، ناکر بسیار دشوار بود. همه ما او را خیلی خوب می‌شناسیم. امیدوارم که او دوباره خوب شود؛ او دو فرزند خُردسال دارد، آنها به او نیاز دارند و ما نیز به عنوان یک تیم همین کار را می‌کنیم. من از پیروزی خوشحالم اما اکنون همه فکرم با کریستین است."

در حالی که او همچنین به آی تی وی گفت:

"من ترسیده بودم. شما لحظات سختی را با هم زندگی می‌کنید. من زمان بیشتری را با او گذراندم تا با خانواده‌ام. انجام بازی دشوار بود. امیدوارم او سالم باشد و این عملکرد را به او تقدیم می‌کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала