هشدار حزب الله به امریکا

© AP Photo / uncreditedعراق
عراق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
حزب الله عراق بر لزوم خروج نظامیان امریکا از عراق تأکید کرد و نسبت به نفوذهای صورت گرفته در دستگاه نظامی این کشور هشدار داد و آنرا توطئه‌ای به نفع «داعش» خواند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه المیادین خبر داده است، سخنگوی کتائب حزب الله عراق بر لزوم خروج نظامیان امریکایی از عراق تأکید کرد و نسبت به نفوذهای صورت گرفته در دستگاه نظامی این کشور هشدار داد و آن را توطئه ای به سود داعش دانست.

قوآ حزب الله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2018
آمادگی پاسخ حزب الله عراق به امریکا

محمد محیی، سخنگوی کتائب حزب الله عراق گفت: "در صورت عدم خروج امریکا از عراق،  گروه های مقاومت اسلامی امریکا را غافلگیر خواهد کرد."

وی در ادامه با اشاره به اینکه «باید از عدم تکرار توطئه داعش اطمینان حاصل شود» تصریح کرد: «هدف اصلی این توطئه سرنگونی نظام سیاسی عراق است».

طی ماه های گذشته، کتائب حزب الله عراق نسبت به حضور نیروهای امریکایی در عراق هشدار داد و تاکید کرد: «نظامیان آمریکایی حتی قدرت دفاع از  عناصر خود و همچنین متحدین منطقه ای خود را هم ندارند.»

در همین ارتباط کمیته هماهنگی مقاومت عراق ماه می گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ادامه حضور نیروهای امریکایی و پایگاه های شان در خاک عراق و کنترل آنها بر آسمان کشور، نقض مستمر قانون اساسی عراق است که به طور صریح این امر را ممنوع کرده است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала