Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام محبت‌آمیز لوکاکو به اریکسن، پس از گُلزنی برابر روسیه

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو، پس از آن که نخستین گُل خود را در رقابت‌های یورو به ثمر رساند، در برابر دوربین ایستاد و پیام محبت‌آمیز خودش را به کریستین اریکسن رساند.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان بازی دانمارک و فنلاند از گروه B رقابت های یورو 2020، کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به یکباره بیهوش شد. این وضعیت سبب ناراحتی همه شد و بسیاری از ستاره‌های فوتبال با اریکسن که حالا در شرایط بهتری قرار دارد، ابراز همدردی کردند.

روملو لوکاکو ستاره تیم ملی بلجیم و همتیمی اریکسن در اینترمیلان نیز با این بازیکن ابراز همدردی کرد و گُل خود را که در برابر روسیه به ثمر رسانده بود، به این بازیکن دنمارکی تقدیم کرد.

لوکاکو که در دقیقه 10 موفق به باز کردن دروازه روسیه شده بود، پس از گُلزنی برابر دوربین ایستاد و چنین گفت:" کریس دوستت دارم."

این در حالی‌ست که باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید، رونالدو و برخی دیگر از بزرگان فوتبال نیز با این بازیکن دنمارکی ابراز همدردی کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала