Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد اشمایکل ها از یوفا بخاطر شروع مجدد بازی پس از حادثه تلخ اریکسن

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDDanimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi
Danimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
پیتر اشمایکل دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال دنمارک تصمیم یوفا برای شروع مجدد بازی دیشب تیمش برابر فنلاند پس از اتفاق تلخ برای کریستین اریکسن را مورد انتقاد قرار داد و آن را "مضحک" خواند.

 

 

به گزارش اسپوتنیک؛ پیتر اشمایکل معتقد است که یوفا نسبت به پسرش کسپر و هم تیمی هایش "هیچ ترحمی" نشان نداده و بلافاصله دستور ادامه بازی را صادر کرده است.

 پس ازیکه از شفاخانه خبر رسید، اریسکن هوشیار شده است و پس از صحبت تلفنی ملی پوشان دنمارک با اریکسن ، بازی در ساعت 19.30 به وقت انگلستان ادامه یافت و فنلاندی ها هم در نهایت با یک گل پیروز این مسابقه شدند.

اشمایکل 57 ساله صبح امروز در جریان یک مصاحبه زنده رادیویی به شدت از این عملکرد یوفا انتقاد کرد.

وی گفت: "من می خواهم بگویم که این عملکرد یوفا كاملاً مسخره است."

 "یک اتفاق وحشتناک رخ داده است و یوفا به بازیکنان این امکان را می دهد که 55 دقیقه گذشته یا هر آنچه که بود، بازی را دوباره را انجام دهند.

بازیکنان دنمارک دیشب تا صبح بیدار بودند، چطور میتوانستند بازی کنند؟

این تصمیم یوفا کار درستی نبود و خیلی مضحک بود.

 پسر اشمایکل کسپر نیز که همانند پدرش حالا دروازه بان شماره اول تیم ملی فوتبال کشورش است نیز پس از اتفاقات دیشب از تصمیم  یوفا و برنامه ریزی آن بخاطر برگزاری دوباره بازی انتقاد کرد.

وی گفت: "این مسخره بود و انصافاً نتیجه بازی کاملا بی ربط است.

 این در حالیست که صبح امروز اتحادیه فوتبال دانمارک در مورد شرایط اریکسن به روزرسانی کرده و وضعیت وی را "پایدار" توصیف کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала