Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلوس اطمینان داد؛ پرز برای تمدید با راموس پیش قدم میشود

© AFP 2023 / KARIM SAHIBپرز و راموس
پرز و راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل و بازیکن سابق رئال مادرید میگوید توافق بین راموس و فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد کاپیتان تیم انجام خواهد شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، مدت زیادی است که موضوع تمدید قرارداد سرخیو راموس که از چندی بعد بازیکن آزاد است و هیچ تعهدی به رئال نخواهد داشت، بر سر زبان هاست.

این رهبر با تجربه رئال از چندین تیم پیشنهاد دارد و تا کنون هم قرارداد جدیدی با کهکشانی امضا نکرده است.

با این حال روبرتو کارلوس دفاع سابق رئال مادرید که در کدر رهبری این تیم فعالیت میکند در یک مصاحبه فاش کرده است که فکر می کند فلورنتینو پرز رئیس لوس بلانکوس، بار دیگر با سرخیو راموس به گفتگو خواهد پرداخت تا قرارداد کاپیتان را تمدید کند.

روبرتو کارلوس در مصاحبه با Onze Mondial گفت: "او سپری کردن دوران مصدومیتش برای بازگشت به فوتبال است. من بسیار مطمئن هستم که بین سرخیو و رئیس در خصوص تمدید قرارداد توافق انجام خواهد شد. سرخیو چهره باشگاه است، او بازیکن بزرگی است و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد ."

کارلوس در خصوص زمزمه های آمدن ستاره پی اس جی کلیان امباپه به رئال نیز :"من یکی از طرفداران پر و پا قرص امباپه هستم. من از او بسیار سپاسگزارم که مرا در ترکیب تیم تاریخی خود به عنوان مدافع چپ قرار داد."

"او بازیکن بسیار مهمی در دنیای فوتبال است. صحبت های زیادی در مورد آمدن او به رئال مادرید وجود دارد، اما او با PSG قرارداد دارد.

"فلسفه کار ما این است که منتظر آنچه بازیکن می خواهد باشیم و بازیکنانی که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند را لمس نمی کنیم."

او همچنین در مورد پلان بی رئال یعنی جذب ارلینگ هالند نیز گفت: "او یک بازیکن عالی، یک بازیکن عالی است."

"بسیاری از مردم او را نمی شناختند. در طول دو سال گذشته او بازی به بازی، فصل به فصل بهبود یافته است. او بازیکنی با کیفیت زیادی است که هر باشگاهی در جهان او را می خواهد."

با این حال کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین زین الدین زیدان به رئال مادرید بازگشت، چیزی که روبرتو کارلوس از آن خوشحال است.

این بازیکن برزیلی گفت: "من بسیار خوشحالم که او بازگشت. او رئال مادرید و بازیکنان را به خوبی می شناسد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала