Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال لفظی زیدان به یک خبرنگار:«خجالت آور است» + ویدیو

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان که شب گذشته برای تماشای بازی پسرش، لوکا زیدان به ورزشگاه رفته بود، هنگام خروج با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و بعد از بازی رایو وایکانو و ژیرونا، یکی از خبرنگاران اسپانیایی به نام سرجیو کوئیرانته به سمت زیدان رفت و از او در مورد نامه جنجالی پرسید.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
زیدان تماشاگر ویژه صعود باشگاه پسرش لوکا + عکس

زیدان اما به نظر می رسید که از دیدن این خبرنگار و شنیدن این سوال خوشحال نشده است چرا که با لحنی تند پاسخ داد:«دوباره همان سوال های جنجالی قبلی را تکرار می کنی؟ و زمانی که خبرنگار دوباره پرسش را تکرار کرد، زیزو جواب داد:

«انگار همان روال قبلی است. تو همان سوال های قبلی ات را تکرار می کنی. کار تو خجالت آور است. تو من را می شناسی و من هم تو را می شناسم. همواره این اتفاق ها بین من و تو تکرار می شود.»

زیدان بعد از آن از فیلمبردار خواست تا ضبط کردن را خاتمه بدهد و از خبرنگار دیگری خواست تا او را همراهی کند تا خصوصی با هم صحبت کنند.

رایو وایکانو و ژیرونا بازی رفت پلی آف صعود به لالیگا را برگزار می کردند که لوکا زیدان در این بازی در ترکیب اصلی تیم مادریدی قرار گرفت. زیدان که هجده روز قبلش از رئال مادرید استعفا داده بود، برای تماشای پسرش به ورزشگاه رفته بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала