حضور مارشال دوستم در خط مقدم جنگ با طالبان در شاهراه شبرغان-سرپل

© Najafizadaبازدید مارشال دوستم از مناطق تصفیه شده در امتداد بزرگ‌راه جوزجان - سرپل
بازدید مارشال دوستم از مناطق تصفیه شده در امتداد بزرگ‌راه جوزجان - سرپل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
معاون شورای عالی مصالحه ملی گفته است که مارشال عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان، در خط مقدم جبهات جنگ در شاهراه شبرغان- سرپل در حال مبارزه با طالبان است.

به گزارش اسپوتنیک،  در حالی که جنگ در اثر نقاط کشور به شمول ولایت های شمالی، به شدت جریان دارد، مارشال دوستم رهبر حزب جنبش، در خط مقدم جنگ در شاهراه شبرغان-سرپل در درگیری با طالبان حضور یافته است.

عنایت بابر فرهمند معاون شورای عالی مصالحه ملی گفته است که مارشال عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان، در خط مقدم جبهات جنگ در شاهراه شبرغان- سرپل در حال مبارزه با طالبان است.

او گفته ست که طالبان شب گذشته به پاسگاه های امنیتی شاهراه سرپل-شبرغان حمله تهاجمی کردند که این حمله آنان، مدت دو ساعت دوام داشت.

فرهمند گفته که مارشال عبدالرشید دوستم به مرکز سوق و اداره محل جنگ حضور یافته که در نتیجه این درگیری، تلفات سنگینی به طالبان وارد شده است.

او بیان کرده که در نبرد شب گذشته، ده ها جنگجوی طالبان کشته و زخمی شدند که اجسادش در میدان جنگ، باقی مانده است.

وزارت دفاع ملی نیز گفته که روز گذشته، قوای هوایی در مربوطات ولسوالی های شیرین‌تگاب و دولت آباد ولایت فاریاب، دو مخفیگاه طالبان را هدف قرار دادند که در نتیجه، هفت جنگجوی طالبان کشته و ۹ تن دیگر از آنان زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала