Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مورینیو به بهبودی اریکسن؛ خدا هم در آن لحظه فوتبال را تماشا می‌کرد

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو به اتفاق پیش آمده برای شاگرد سابق خود واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از 24 ساعت از شوکی که حمله قلبی کریستین اریکسن به فوتبال وارد کرد، می گذرد. در حال حاضر وضعیت هافبک دانمارکی‌ها خوب است.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
ورزش
برای اریکسن گریه کردیم

ژوزه مورینیو که این روزها برای «تاک‌اسپورت» رقابت‌های یورو 2020 را کارشناسی می‌کند، درباره اتفاقی که برای کریستین اریکسن ستاره دانمارک رخ داد، اظهار نظر کرد.

سرمربی آث رم درباره با شرایط کریستین اریکسن در بازی فنلاند و دانمارک گفت:«معتقدم خدا در آن لحظه به فوتبال نگاه می‌کرد و همه چیز با هم باعث شد که اریکسن در کنار خانواده‌اش باشد و زنده بماند. امروز دیگر نمی خواهم درباره آنچه دیروز اتفاق افتاد فکر کنم. فکر می کنم امروز را باید پاس بداریم، نه اینکه غمگین باشیم.»
آقای در ادامه گفت:«امیدوارم فوتبال به سمتی برود که در همه جا شاهد حضور پزشکان و متخصصان باشیم. همچنین معتقدم خدا در آن لحظه به فوتبال نگاه می‌کرد و همه چیز با هم باعث شد که اریکسن در کنار خانواده‌اش باشد و زنده بماند. این اتفاق بسیار مهمتر از فوتبال بود، اما در عین حال معتقدم که این حادثه ارزش‌های خوب فوتبال را نیز نشان داد.»
سرمربی آث رم تصریح کرد:«عشق، همبستگی، روحیه خانوادگی. این حادثه فقط مربوط به خانواده اریکسن که نه، بلکه مربوط به خانواده فوتبال بود. فوتبال مردم را دور هم جمع می‌کند. من دیروز دعا خواندم و گریه می کردم، اما چند میلیون نفر در سراسر دنیا این کار را کردند
مورینیو در پایان اظهار داشت:«من مطمئن هستم شرایط بسیاری اینگونه بود، چون فوتبال می‌تواند مردم را دور هم جمع کند. البته من با اریکسن صحبت نکردم، اما امروز صبح با هویبیرگ حرف زدم و او خیلی خوشحال بود. خبر خوبی بود، بنابراین من فکر می‌کنم حالا لحظه‌ای برای جشن گرفتن است.»

در مسابقه دانمارک - فنلاند، اریکسن در نیمه اول روی زمین چمن سقوط کرد و از هوش رفت. پزشکانی که به موقع رسیدند شروع به ماساژ مستقیم قلب وی کردند و پس از آن او را روی برانکارد قرار دادند و به بیمارستان منتقل کردند.

امروز پزشک اصلی بیمارستانی که هافبک دانمارک در آن مستقر است گفت که این بازیکن فوتبال دچار ایست قلبی شده بود ولی اکنون وضعیت وی پایدار ارزیابی می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала