Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به امباپه: قراردادت را تمدید کن!

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
باشگاه پی‌اس‌جی مهاجم جوان این تیم را تحت فشار قرار داده تا قراردادش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه در پاسخ به برخی اظهارات رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن که به صراحت اعلام کرد این بازیکن فرانسوی سیاست نقل و انتقالات باشگاه را مشخص نمی‌کند، پاسخ داد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
ورزش
زمان جدایی امباپه از پاریس فاش شد

در هفته  های اخیر برخی منابع گزارش کردند  کیلین امباپه از مدیران پاری سن ژرمن خواسته بازیکنانی جدید و توانمند به خدمت گیرند. طبق این اخبار، مهاجم 22 ساله تحقق این خواسته را شرط ادامه حضورش در تیم پاریسی دانسته است.

امباپه تأکید کرد که هرگز در باشگاه فرانسوی به هیچ کس اصرار نکرد که بازیکن خاصی را به خدمت بگیرد و ادعا کرد که به وظایف خود به عنوان یک فوتبالیست متمرکز است.

امباپه در این باره گفت:«نه از روسای باشگاه و نه از لئوناردو چنین چیزی را نخواستم. هیچوقت نگفتم که بازیکن بگیرند. من فقط یک بازیکن تیمم هستم و نه بیشتر. کار خودم را انجام می دهم و موظف هستم در میدان بازی خوب باشم.»

الخلیفی قبلاً تأکید کرده بود که پی‌اس‌جی باشگاهی است که جاه طلبی‌های خاصی دارد اما به هیچ بازیکنی اجازه نمی‌دهد در پنجره نقل و انتقالات تصمیم بگیرد.

این دو نفر رابطه خوبی دارند، اما اظهارات اخیر امباپه چندان مورد رضایت رییس پی‌اس‌جی نبود، زیرا ملی پوش فرانسوی این سوال را مطرح کرد که او آیا می‌خواهد تا تابستان سال آینده در این باشگاه ادامه دهد یا خیر. امباپه گفته بود:«من در جایی هستم که دوست دارم، اما آیا بهترین مکان برای من است؟ من هنوز جوابی ندارم.»

در همین حال، امباپه علاقه‌‌ای به اظهارات الخلیفی در مصاحبه اخیر خود برای اکیپ نداشت، جایی که رییس پی‌اس‌جی تأکید کرد که این جوان برای فروش نیست. الخلیفی خاطرنشان کرد:«ما هرگز او را نخواهیم فروخت و او هرگز رایگان نخواهد رفت» زیرا اگر دو طرف نتوانند برای تمدید قرارداد امباپه به توافق برسند، این بازیکن می‌تواند در تابستان سال آینده با انتقال آزاد جدا شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала