Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین پیام اریکسن به جهان پس از ایست قلبی

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Denmark - Australia
Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
اولین پیام اریکسن به جهان پس از ایست قلبی

طبه گزارش اسپوتنیک، کریستین اریکسن شنبه شب کمی قبل از پایان نیمه اول دیدار مقابل فنلند در مرحله گروهی یورو 2020 از حال رفت و روی زمین افتاد.

Denmark's players react as paramedics attend to Denmark's midfielder Christian Eriksen after he collapsed on the pitch during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Finland at the Parken Stadium in Copenhagen on June 12, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
روایت دردناک پزشک تیم ملی دنمارک از ماجرای بی‌هوش شدن اریکسن

پزشکان حاضر در ورزشگاه بلافاصله در زمین مشغول انجام عملیات احیا بر روی هافبک باشگاه اینتر میلان شدند و بعد هم او را به بیمارستان انتقال دادند. اتفاقی که برای این هافبک دانمارکی افتاد جهان فوتبال را شوکه کرد و واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

ستاره دنمارکی که در حال حاضر وضعیت خوبی دارد، در پیامی به هوادارانش گفت:«احساس بهتر شدن می کنم اما می خواهم بدانم که چرا این اتفاق افتاد. می خواهم از همه کسانی که برای من تلاش کردند و همدردی نشان دادند تشکر کنم. از همه شما تشکر می کنم. خانواده اینتر بسیار به من نزدیک بود و این رفتار آنها در من تاثیر گذاشت. من تسلیم نخواهم شد.»
مارتس شوتس مدیر برنامه‌های اریکسن نیز در پیوند به وضعیت موکلش گفت:«روز گذشته با هم صحبت کردیم. او با ما شوخی می کرد و وضعیتش خوب بود. همه دنبال این است که بدانند چه اتفاقی برای رخ داد. پزشکان در حال آزمایش های متعدد هستند تا دلیل چنین اتفاقی را تشخیص دهند.»

هافبک تیم ملی فوتبال دنمارک در دیدار برابر فنلاند اتفاق بسیار تلخی را تجربه کرد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت اما با تلاش پزشکان نجات پیدا کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала