Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا یوونتوس را به نوکمپ دعوت کرد

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا از یوونتوس در میدان نبرد با یوفا و رییس اسلوونیایی آن دعوت کرده تا قبل از آغاز فصل جدید یک بازی دوستانه برابر یکدیگر برگزار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا از یوونتوس دعوت کرده که در جام دوستانه خوان گامپر، جامی که بارسایی‌ها هر ساله به یاد اسطوره فقید‌شان پیش از شروع فصل جدید لالیگا برگزار می‌کنند به مصاف آبی‌و‌اناری‌ها برود.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
یوونتوس، رقیب جدید بارسا در راه جذب ستاره هالندی

این در حالیست که پیش از این اعلام شده بود بارسلونا روز 25 جولای قرار است یک بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی برگزار کند. یوونتوس و بارسلونا در حالی در جام خوان گامپر به مصاف هم می‌روند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز دو بار با هم روبرو شدند.  بازی رفت آنها در تورین را بارسلونا 2 بر صفر و بازی برگشت در نوکمپ را یووه با نتیجه 3 بر صفر برد.

بارسلونا و یوونتوس و رئال مادرید تنها سه بازمانده سوپرلیگ اروپا هستند که به دلیل اصرار به زنده نگه داشتن این تورنمنت، همچنان با یوفا و رییس آن الکساندر چفرین مناقشه دارند و به نظر می‌رسد که همین موضوع سبب شده که تیم کاتالان در تابستان امسال بانوی پیر را به سایر تیم‌هایی که از پروژه سوپرلیگ کنار کشیدند، ترجیح دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала