Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش دشان برای رفع مشکلات داخلی قبل از مصاف با مانشافت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، با کلیان امباپه و اولیویه ژیرو گفت‌وگو کرده و از طرفین خواسته تا اختلاف را کنار گذاشته و در کنار هم برای شکست جرمن‌ها تلاش کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پیروزی اخیر تیم ملی فرانسه مقابل بلغاریا در دیدار دوستانه، کلیان امباپه و اولیویه ژیرو دو مهاجم خروس‌ها با هم درگیر شدند و در اردوی این تیم بحران ایجاد شد.

دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2020
ورزش
توصیه عجیب دشان به ژیرو

این درگیری به دلیل شکایت ژیرو از هم‌تیمی‌هایش بابت ندادن پاس ایجاد شد و امباپه هم در گفت‌وگویی این موضوع را تایید کرد.

حالا و پس از چند روز دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، برای رفع این بحران دست به کار شد و با هر دو بازیکن گفت‌وگو کرده و از آن‌ها خواسته است تا اختلافات را کنار گذاشته و برای بازی مهم برابر جرمن‌ها آماده شوند.

دشان در گفت‌وگو با اکیپ این موضوع را تایید کرد و گفت:" من با آن‌ها صحبت كردم، همان طور كه ​​با ساير بازيكنان صحبت كرده‌ام. گفتگو بخشی از مدیریت است‌، اما گوش دادن نیز خوب است. مدیریت این بازیکنان در سطح بسیار بالا نسبت به بازیکنان سطح پایین راحت تر است. در حال حاضر آن‌ها افتخار می‌کنند که با هم اند، اما همچنین منیت دارند، گرچه من مطمئن نیستم که این خودپسندی است. همه ما در یک جهت با یک هدف کار می کنیم. این مسئله همچنین مربوط به نسل‌ها با علایق مختلف است. فراموش نکنید که ما 24 ساعت با هم هستیم. در زمین، همه آن‌ها پیراهن یکسانی دارند و من می‌دانم که همه آنها تلاش مشابه دیگران را انجام خواهند داد."

دشان در حالی‌ برای رفع مشکلات داخلی تیمش اقدام کرده است که قرار است فردا شب در نخستین دیدار دور گروهی، با آلمان مقابل شود و دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала