Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در یوونتوس ماندنی شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - دی لیخت
دیبالا - دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
به نظر می رسد بلاتکلیفی در مورد آینده پائولو دیبالا در تابستان امسال برطرف شود، زیرا مهاجم آرجانتینی در آستانۀ امضای قرارداد جدید با یوونتوس قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا مهاجم آرجانتینی یوونتوس، دو سال است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و این بازیکن اخیراً از این وضعیت ابراز ناراحتی کرده بود.

آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
اتلتیکو به دنبال مبادله‌ای موراتا با دیبالا

باشگاه‌های زیادی از جمله ارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، پاریسن‌حرمن، تاتنهام و چلسی به این بازیکن در دو سال گذشته ابراز علاقه کرده بودند اما دیبالا ترجیح داد صبور باشد و با در زمان درست، تصمیم درست بگیرد.

حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن ثمر صبر خود را خواهد گرفت زیرا در آستانۀ تمدید قرارداد قرار دارد و در این باشگاه خواهد ماند.

براساس گزارش توتواسپورت، این مسئله با توجه به بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به رختکن یوونتوس اتفاق افتاده است، زیرا دیبالا در دوره نخست کاری سرمربی ایتالیایی درخشش بسیار خوبی داشت و هنوز وی به این ستاره اعتماد دارد.

دیبالا که فصل گذشته درخشش خوبی زیر نظر پیرلو نداشت و از فهرست آرجانتین برای رقابت‌ها کوپا خط خورد، حالا فرصت دارد تا دوباره احیا گردد و فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала