Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران مصدومیت در تیم انوش؛ عمران حیدری بازی حساس مقابل هند را از دست داد

© Photo / fb/AFFعمران حیدری
عمران حیدری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
عمران حیدری لژیونر تیم ملی فوتبال افغانستان تایید کرد که مصدومیت او از ناحیه شانه جدی است و نیاز به جراحی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، عمران حیدری مهاجم جوان تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار برابر عمان که با شکست 1-2 شیران خراسان به پایان رسید، از ناحیه شانه مصدوم شد و جای خود را به آدام نجم داد.

فدراسیون فوتبال کشور پس از بازی مصدومیت وی را خفیف عنوان کرد و به نظر می‌رسید که وی در دیدار برابر هند به میدان برود.

عمران اما حالا با انتشار پُستی در فیس‌بوک، از جدی بودن مصدومیت خودش خبر داد و مدعی‌ شد که نیاز به جراحی دارد و در دیدار برابر هندوستان به میدان نخواهد رفت.

وی در فیس‌بوک خودش نوشت:" هموطنان عزيزم سلام! در مسابقه‌ای كه در مقابل عمان داشتيم شانه راستم صدمه ديد كه از طرف تيم صحى فدراسيون كمك هاى لازمه برايم صورت گرفت اما مصدوميتم يك اندازه شديد است وايجاب عمليه جراحى را ميكند كه متأسفانه نميتوانم تيم ملى وطنم را در مسابقه بسيار حساس مقابل كشور هندوستان همراهى كنم اميد وارم معذرت مرا بپذيريد و دعا ميكنم كه خداوند تيم ملى وطن عزيزم را موفق وسر بلند بگرداند. ان شاءالله پيروزى از آن ماست."

گفته می‌شود که عمران حیدری با انجام عمل جراحی، بین سه تا سه‌ونیم ماه از میادین به دور خواهد بود.

حیدری در حالی دیدار برابر هند را از دست می‌دهد که این دیدار برای تیم ملی فوتبال افغانستان بسیار با اهمیت است و در صورت پیروزی راهی دور بعدی رقابت‌های راهیابی به جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

در حال حاضر افغانستان در گروه خودش 5 امتیاز است و هند 6 امتیاز دارد و دیدار دو تیم تعیین خواهد کرد که چه تیمی راهی دو بعدی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала