Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند 3 اوکراین 2؛ انگیزه به تجربه باخت؛ برتری لاله‌های نارنجی در جهنم آمستردام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران تیم ملی هالند Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Нидерланды - Чили
هواداران تیم ملی هالند   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Нидерланды - Чили - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
تیم ملی هالند در یک بازی جذاب و تماشایی به میزبانی آمستردام برابر کشور اوکراین به برتری شیرین دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در دومین بازی از گروه C رقابت‌های یورو 2020 تیم ملی هالند امشب از ساعت 23:30 به وقت کابل از اوکراین میزبانی کرد و با ارائه نمایش درخشان، بازی را 3-2 به برتری رسید.

در این بازی که نیمه اول با تساوی دو طرف هم راه شد، همه چیز به نیمه مربیان ماند، جایی که شاگردان فرانک دی بوئر توانستند با سه گل دست اوکراین را از پشت ببندند.

نیمه دوم با طوفان حملات میزبان آغاز شد اما درخشش " گئورگی بوشچان" سبب شد تا هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند اما هالندی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و دوبار متوالی گل‌زدند.

ابتدا در دقیقه 52 شوت بازیکن میزبان را دروازه‌بان دفع کرد که ناقص بود و در برگشت این توپ در اختیار واینالدوم قرار گرفت و کاپیتان لاله‌های نارنجی با پای چپ گوشه دروازه را پیدا کرد تا حساب بازی 1-0 شود. هنوز آرامش به بازی برنگشته بود که فُرصت دیگر در اختیار نارنجی‌پوشان به دست آمد و این تیم روی یک حمله زهرآگین از سمت راست به دروازه نزدیک شد که توپ پس از برخورد با دو بازیکن حریف، به "وگورست" رسید و در دقیقه 58 او با پای راست جال را هدف گرفت که موفق هم شد تا حساب کار را 2-0 سازد.

همه چیز در دقایق 60 تا 70 مساویانه دنبال می‌شد و اوکراینی‌ها تمام تلاش خود را بستند تا گل‌های خورده را جبران کنند که به این امر موفقانه نایل آمدند.

نیمه مربیان داشت دیدنی‌تر می‌شد که گل یارمولنکو روی پاس یارِم-چوک در دقیقه 75 از راه رسید و بازی را جذاب‌تر کرد. شاگردان فرانکی دی بوئر تا خواستند به خود بیایند که یارِم-چوک این‌بار خودش در نقش گل‌زن ظاهر شد و روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط مالینووسکی در دقیقه 79، با ضربه سر تماشایی همه چیز را به تساوی کشید تا فُرصت سه امتیازی شدن لاله‌های نارنجی را بگیرد.

ولی این پایان کار نبود زیرا هالندی‌های میزبان تجربه شان را نشان دادند و خوشحالی را به اردوی نارنجی‌ها بازگرداندند. جایی که در دقیقه 85 از سمت چپ ناتان آکه توپ را بلند ارسال نمود و دامفرایس با ضربه سر تمام کننده، گل سه امتیازی را برای میزبان به ثبت رساند. در ادامه تغییری در نتیجه نیامد تا هالند سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کند و حالا پس از اتریش، با تفاضل +1 گل، در رده دوم جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала