هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند
هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
یک روزنامه سوئیسی با بیان اینکه 800 نفر رئیسان جمهور روسیه و امریکا را در سفر به ژنو همراهی می‌کنند.

دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
دیدار پوتین و بایدن بدون تشریفات و نشست خبری خواهد بود
به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه سوئیسی گزارش داد، که هیات همراه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور امریکا در سفر به ژنو بیش از 800 نفر هستند. 

روزنامه «تگ بلات» نوشت: حدود 1000 نیروی امنیتی و حدود 900 افسر پلیس امنیت شهر ژنو را در زمان دیدار دو جانبه پوتین و بایدن تامین خواهند کرد. همچنین بیش از 3 هزار خبرنگار و عکاس دیدار 5 ساعته پوتین و بایدن را پوشش خبری خواهند داد. 

در ادامه این گزارش آمده است، نیروی هوایی سوئیس با کمک نیروی هوایی فرانسه و ایتالیا از نزدیک محافظت از حریم هوایی شهر ژنو را برعهده خواهد داشت. نه تنها آسمان شهر ژنو بلکه بخشهایی از حریم هوایی فرانسه در نزدیکی محل مذاکره نیز از سوی نیروی هوایی پوشش داده خواهد شد. همچنین سیستم دفاع هوایی در دریاچه ژنو در نزدیکی «ویلای لوگرنگ»(محل اصلی دیدار) مستقر شده است.

یادآوری می کنیم، که جو بایدن رئیس جمهور امریکا ساعت 16:15 دقیقه به وقت محلی وارد ژنو خواهد شد. وی عصر امروز با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوئیس دیدار و رایزنی خواهد کرد. وی سپس در هتل 5 ستاره اینترکانتینتال ژنو مستقر خواهد شد. 

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا قرار است 16 جون در ژنو با هم دیدار کنند تا اولین دیدار آنها بعد از آغاز به کار دولت بایدن انجام شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала