Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه می‌تواند جای فوق ستاره پرتگال را بگیرد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
اسطورۀ فوتبال انگلیس به این باور است که مهاجم جون پاری‌سن‌جرمن می‌توان جای رونالدو را بگیرد.

به گزرش اسپوتنیک، در سال‌های اخیر، یکی از بحث‌های جدی در میان کارشناسان فوتبال این بوده که کدام بازیکن و یا بازیکنان جای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهند گرفت.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
پی‌اس‌جی به امباپه: قراردادت را تمدید کن!

شماری زیادی از این کارشناسان از کیلیان امباپه، مهاجم 22 ساله و فرانسوی پاری‌سن‌جرمن و ارلینگ هالند، مهاجم جوان اهل ناروی بورسیا دورتموند به عنوان جانشینان این دو فوق ستاره نام‌برده اند.

در این اما، گری لینه کر، مهاجم و کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در برنامه تلویزیونی که به مناسبت برگزاری مسابقات یورو 2020 حضور پیدا کرده، نظرش را این گونه بیان داشت:«در این باره بسیار پاسخ داده شده است. دیدگاه من هم این است که امباپه، ستاره‌ای جهانی است. البته فکر می‌کنم او می تواند جانشین رونالدو شود اما مسی نه. مسی واقعا کارهایی می‌کند که بازیکنان دیگر قادر به انجامش نیستند.»

امباپه که اکنون بحث ماندنش در پی‌اس‌جی نیز مطرح است، در فصل اخیر در 31 بازی در لیگ حرفه ای فرانسه حضور داشت که 27 گل نیز زد. بر اساس آخرین گزارش‌ها، او در حال حاضر از تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی سر باز زده است و می‌خواهد که هر طور که شده به رئال مادرید بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала