Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت از موراتا در دستور کار کادر و بازیکنان اسپانیا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
موقعیت سوزی‌های متداول موراتا در دیدار برابر سویدن، یکی از اصلی ترین عوامل تقسیم امتیازات در سویل اسپانیا بود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دو تیم ملی اسپانیا و سوئد در چارچوب رقابت‌های یورو 202 به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم پس از چندین و چند موقعیت سوزی ماتادورها با تساوی دو تیم همراه شد.

تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
یورو 2020؛ توقف خانگی اسپانیا برابر سوئد در شب بی‌دقتی مهاجمان + عکس

آلوارو موراتا، مهره اصلی لوئیز انریکه و تیم ملی اسپانیا در نوک پیکان حمله در این دیدار موقعیت‌های خوبی را از دست داد و عملکرد درخشانی نداشت تا باعث شنیده شدن برخی انتقادات شود. بسیاری از هواداران تیم ملی اسپانیا نسبت به نحوه بازی موراتا معترض بودند و اعتقاد داشتند که نباید به او فرصت بیشتری داد.

لوئیز انریکه و بازیکنان تیم ملی اسپانیا پس از مشاهده انتقادات وارده به موراتا تلاش کردند تا حمایت خود را از این بازیکن اعلام کنند. سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره موراتا گفت: من مطمئنم که موراتا در این بازی بدشانس بود و به همین خاطر نتوانست توانمندی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد.

لاپورته، مدافع تیم ملی اسپانیا نیز در مصاحبه‌ای به حمایت از مهاجم یوونتوس پرداخته: دفعه بعدی موراتا گلزنی خواهد کرد و جواب منتقدانش را خواهد داد. اینکه همه به خاطر این بازی او را مورد انتقاد قرار می‌دهند درست نیست و او در بازی بعدی جبران می‌کند.

دنی المو، دیگر بازیکن تیم ملی اسپانیا که در بوندسلیگای آلمان بازی می‌کند نیز در این رابطه صحبتی انجام داد: نمی دانم چرا هواداران به موراتا انتقاد می‌کنند و او را در استادیوم سرزنش می‌کنند. تمامی هواداران باید حامی ما باشند تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала