دانشمندان: پیدایش کووید-۱۹ در امریکا از دسامبر ۲۰۱۹ بوده است

© Sputnik / Tatiana Stolyarova /  مراجعه به بانک تصاویر دانشمندان: پیدایش کووید-۱۹ در امریکا از دسامبر ۲۰۱۹ بوده است
دانشمندان: پیدایش کووید-۱۹ در امریکا از دسامبر ۲۰۱۹ بوده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
بر اساس مطالعه ای که بر روی نمونه های خون در این کشور انجام شده، اولین موارد آلودگی به ویروس کرونا در ایالات متحده در دسامبر سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، موسسه ملی بهداشت (NIH) در بیانیه مطبوعاتی گفت: نتایج این گزارش حاکی از آن است، که عفونت سارس-کوو-۲ زودتر از پیش بینی در ایالات متحده وجود داشته است.
دانشمندان بیش از ۲۴۰۰۰ نمونه خون را که توسط ساکنان ۵۰ ایالت از ۲ ژانویه تا ۱۸ مارس ۲۰۲۰ ارائه شده است، مورد بررسی قرار دادند. در نتیجه این پژوهش ها، محققان به این نتیجه رسیدند که در اوایل ژانویه، در تعداد معینی از آمریکایی ها آنتی بادی ایجاد شده است، اگرچه در آن زمان هیچ موردی از عفونت به طور رسمی در این کشور ثبت نشده بود.

ثبت اولین مورد انتقال کرونا در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2020
ثبت اولین مورد انتقال کرونا در امریکا

در دسامبر سال ۲۰۲۰، مجله امریکایی Clinical Infective Diseases نتایج یک مطالعه گذشته نگر مشابه را در مورد نمونه های خون جمع آوری شده از ساکنان ایالات متحده در دسمبر ۲۰۱۹ منتشر کرد، بر اساس آن برخی از آنها حتی قبل از اعلام ویروس جدید در چین دارای کووید-۱۹ بودند.
سپس محققان مرکز کنترلوزارت پزشکی و پیشگیری از بیماری ایالات متحده (CDC) بیش از ۷۰۰۰ نمونه خون اهدا شده توسط صلیب سرخ امریکا را در ۹ ایالت بین تاریخ های ۱۳ دسمبر ۲۰۱۹ و ۱۷جنوری ۲۰۲۰ تجزیه و تحلیل کردند. از این تعداد، ۱۰۶ نمونه از نظر وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا مثبت بودند.
مسئولین تحقیقات آزمایشات دیگری را انجام دادند تا واکنش متقابل آنتی بادی به ویروس های دیگر را حذف کنند و دریافتند که آنتی بادی های شناسایی شده مخصوص سارس-کوو-۲ هستند.
دانشمندان می گویند حتی با در نظر گرفتن آزمایش های مثبت کاذب احتمالی، می توان گفت که ابتدای ماه دسمبر ویروس در ایالات متحده بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала