Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در کمین امباپه؛ مهاجم فرانسوی باید اعلام جدایی کند

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید انتظار دارد که پس از پایان بازی‌های جام ملت‌های اروپا، کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید به دنبال عملیات انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به اسپانیا است اما این باشگاه انتظار دارد که پس از اتمام مسابقات قهرمانی اروپا، مهاجم فرانسوی از پی‌اس‌جی خواستار جدایی شود.

این بازیکن که در یورو یکی از مهاجم سر زبان است، اولین بازی رسمی خود را با کریم بنزما انجام داد و از تجزیه و تحلیل همان مشخص شد که آنها یک دوتایی رویایی در رئال مادرید را می‌توانند تشکیل بدهند. آنها از باشگاه رئال امیدوارند که در روزهای آخر ماه آگوست قرارداد امضا شود.

با وجود این واقعیت که امباپه تقریباً یک سال است که بر ایده خود برای ترک پاریس اصرار دارد، هنوز هیچ ارتباط رسمی از سوی مُهاجم فرانسوی وجود ندارد وهنوز هم کاملاً روی یوروکاپ متمرکز است و تا بعد از مسابقات تیم ملی در مورد آینده‌اش صحبت نخواهد کرد.

اگرچه هر روزی که در رئال مادرید می‌گذرد آنها اطمینان بیشتری می‌یابند که می‌توانند امباپه را به خدمت بگیرند اما آنها از تیم سفیدپوشان انتظار دارند ژستی کاملاً مشخص از این بازیکن داشته باشند. همانطور که پیش از این در "دیپورتس کواترو" چند هفته پیش گزارش شده بود، فلورنتینو پرز قصد ورود به جنگ با PSG را ندارد. به همین دلیل آنها از مدیریت ورزشی باشگاه انتظار دارند حرکتی از امباپه دیده شود که در آن او شخصاً از PSG بخواهد باشگاه را ترک کند.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

از دفاتر والدبباس نیز خبر می‌رسد که سران رئال اصرار دارند که این یک عملیات بزرگ خواهد بود و تا آخرین روزهای بازار که می‌توان امضای نهایی را انجام داد، باقی نخواهد ماند. امباپه می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند اما می‌داند که این کار برای او آسان نیست. آنها از رئال مادرید همچنین اطمینان دارند که کار در سایه‌هایی که کریم بنزما از درون فرانسه انجام می‌دهد، نتیجه می‌دهد.

آنچلوتی فکر می‌کند که او به امباپه احتیاج ندارد اما با آمدن او بسیار خوشحال خواهد شد.

کارلو آنچلوتی مربی جدید رئال مادرید از هدایت مجدد مادریدی‌ها "بسیار خوشحال" بود و اطمینان داد که "با این تیم" آنها می‌توانند علاوه بر اطمینان از خرید زیاد، در فصل آینده "بدون در نظر گرفتن خریدهای بزرگ" برای همه چیز رقابت کنند. همانطور که "تاریخچه" باشگاه می‌گوید، فوتبال او "درخشان و تماشایی" خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала