Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرانسه-آلمان؛ تحقیق یوفا در مورد مصدومیت پاوارد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بنجامین پاوارد بازیکن فرانسه Russia World Cup France - Belgium
بنجامین پاوارد بازیکن فرانسه     Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا در مورد آسیب دیدگی پاوارد تحقیق می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در دیداری که آلمان با حساب 1-0 به فرانسه باخت، بازیکنان آلمان چند حرکت خشن انجام دادند که طی آن در یک صحنه، بنجامین پاوارد پس از یک شوک شدید توسط روبن گوسنس به زمین افتاد. پس از بازی هم داوری مسابقه در قلب اخبار فوتبال قرار گرفت.

در ساعتی که آلمان با نتیجه 1-0 عقب بود و برای نتیجه تساوی فشار وارد می‌کرد، گوسنس وارد زمین شد و پس از آن ران او به صورت ستاره فرانسوی برخورد کرد که در اثر شدت شوک وی به زمین خورد. با این وجود او پس از مدت کوتاهی توانست بلند شود و بازی را از سر بگیرد. بازیکن در beIN Sports بعد از مسابقه گفت: "من یک شوک شدید دیدم. برای مدت 10 تا 15 ثانیه بیهوش شدم و سپس بهتر شدم."

بنجامین پاوارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
ورزش
این یوروی عجیب و غریب؛ پس از حمله قلبی اریکسن، حالا نوبت به بیهوشی پاوارد در زمین فوتبال رسید

تحقیقات یوفا

اتحادیه بازیکنان موسوم به Fifpro می‌گوید با یوفا در ارتباط است تا بفهمد چرا منشور ضربه مغزی اعمال نشده و چرا بنجامین پاوارد در جریان بازی فرانسه و آلمان زمین را ترک نکرده است. هفته گذشته این اتحادیه از منشور ضربه مغزی استقبال کرد و تأکید نمود که اهمیت اجرای آن توسط کادر پزشکی به منظور محافظت از بازیکنان مهم است."

حالا اما اعلام شده که یوفا در حال تحقیق در مورد شرایط خروج موقت بنجامین پاوارد است و این اثر به وضوح تأثیر خود را گذاشته است. بدنه اروپایی باید تعیین کند که آیا بازیکن برای ادامه بازی مناسب است یا خیر. این مدافع به طور معمول در بخش ماساژ در مونیخ شرکت کرد و پس از معاینه مجدد توسط دکتر فرانک لو گال دکتر فرانسوی‌ها هیچ نشانه بیرونی از مشکل را نشان نداد. البته روز سه شنبه در زمین نیز، پزشک آبی‌ها مطمئن شد که هیچ نشانه‌ای از ضربه مغزی وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала