Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن دبیک خودش را برای بارسا تعارف کرد

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
هافبک منچستریونایتد از وضعیتش در این تیم راضی نیست و می‌خواهد تیم جدیدی برای خود پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه اسپورت، انتقال فن ده بیک از آژاکس به منچستر یونایتد موفقیت آمیز نبوده چرا که این هافبک هجومی خیلی کمر در ترکیب یونایتد قرار گرفته و برونو فرناندز همیشه انتخاب اول کادر فنی آن ها بوده است. فن ده بیک در آژاکس یکی از بهترین ها بود اما وضعیت حالا فرق میکند.

بعد از اینکه فرصت جذب واینالدوم از دست رفت بارسلونا در بازار شرایط جذب یک هافبک جدید را بررسی میکند و حالا باشگاه از فن ده بیک پیشنهادی دریافت کرده و عنوان شده که این بازیکن خوشحال میشود که راهی بارسلونا شود.

​اطرافیان فن ده بیک برای این انتقال احتمالی هیجان زده هستند حتی اگر که این انتقال به صورت قرضی باشد ، دونی از نقشش در یونایتد راضی نیست و به دنبال تغییر است. باشگاه پاسخی به این مسئله نداده اما به نظر میرسد که باشگاه یک هافبک با خصوصیات دفاعی میخواهد.

لازم به یاد آوری است که در فصول گذشته فن ده بیک بار ها در دستور کار باشگاه قرار گرفته بود و در فصل گذشته باشگاه قصد داشت مانع انتقال وی به رئال مادرید شود. به نظر میرسد که بازار نقل و انتقالات هنوز برای بارسلونا باز خواهد بود و زمان همه چیز را مشخص میکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала