Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیلی میل: یونایتد می‌خواهد پوگبا را با رونالدو عوض کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
نشریه انگلیسی گزارش داده است که باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد قراردادی 17 میلیون پوندی در سال برای ستاره سابق خود داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل انگلیس، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد تا پُل پوگبا را به عنوان بخشی از هزینه انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس بفروشد تا هم رونالدو و هم پوگبا به تیم‌های سابق و محبوب خود برگردند.

طبق گفته دیلی میل باگاه انگلیسی برای رونالدو پیشنهاد قراردادی با دست‌مُزد سالانه 17 میلیون پوند داده است.

به گزارش گاتزتو دلو اسپورت ایتالیا، ستاره با تجربه پرتگالی ترجیح می‌دهد به پاریسن جرمن منتقل شود؛ این در حالیست که هوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی باشگاه فرانسوی برای سی آر هفت نرسیده است.

همچنین طبق ادعای گاتزتا، یونایتد قصد ندارد برای خرید کریستیانو رونالدو پیشنهاد وسوسه انگیزی ارائه کند.

​از اسپورتینگ لیسبون و رئال مادرید دیگر باشگاه‌های سابق کریستیانو به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد می‌شود اما به دلیل بحران اقتصادی که ویروس کرونا در باشگاه‌های فوتبال ایجاد کرده است این انتقال دشوار به نظر می‌رسد.

در یوونتوس مکس آلگری سرمربی جدید این تیم مشتاق جذب گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی است و همین امر منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه او رونالدو را نمی‌خواهد و پس از بازگشت به این باشگاه، خواهان یک تیم جدید است.

در یونایتد هنوز گفته می شود که علاقه زیادی به جدون سانچو وجود دارد که هرگونه تلاش برای رونالدو را در تابستان امسال بسیار بعید می‌کند.

علاوه بر ای ، رونالدو در حال حاضر نزدیک به 27 میلیون پوند در سال حقوق می گیرد و گفته می شود که این بازیکن 36 ساله اطمینان دارد که می تواند یک قرارداد جدید نزدیک به این درآمد بدست بیاورد.

گزارش شده است که علاقه PSG به آینده کیلیان امباپه بستگی دارد و رونالدو فقط در صورت خروج ستاره فرانسوی در تابستان به پاریس خواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала