رئیس جمهور سوئیس به زبان روسی برای پوتین آرزوی موفقیت کرد + ویدئو

© Sputnik / Sergey Bobylev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور سوئیس به زبان روسی برای پوتین آرزوی موفقیت کرد + ویدئو
رئیس جمهور سوئیس به زبان روسی برای پوتین آرزوی موفقیت کرد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور سوئیس، که میزبان اجلاس رهبران روسیه و ایالات متحده آمریکا است، ضمن استقبال از روسای جمهور دوکشور به زبان روسی تلاش کرد به ولادیمیر پوتین خوش‌آمدید بگوید.

به گزارش اسپوتنیک، گای پارملین، رئیس جمهور سوئیس، میزبان اجلاس روسای جمهور ایالات متحده و روسیه ، به زبان روسی سعی کرد برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آرزوی موفقیت کند.

رئیس جمهور سوئیس، ابتدا  در سخنرانی خود،  ضمن استقبال ، ورود رهبران دو کشور در ژنو  "شهر صلح" را خوش آمدید گفت.

وی افزود: ، فرصت میزبانی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده افتخاری بزرگ برای سوئیس است. سپس وی به رهبران دو کشور آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد که رهبران هردو کشوریک  "گفتگوی مثمر به نفع کشورهای شان و کل جهان" داشته باشند و به هریک از روسای جمهور به گونه جداگانه آرزوی موفقیت کرد.

پارملن خطاب به بایدن به انگلیسی بسیار واضح او آرزوی موفقیت کرد و از او خداحافظی کرد. سپس رهبر سوئیس به پوتین روی آورد و به زبان روسی شروع به صحبت کرد، اما وی کلمه "موفقیت" را به طور نامفهوم بر زبان آورد.

خداحافظی به زبان سوئیسی بهتر صورت گرفت - او واژه "خداحافظ" را به وضوح تلفظ کرد. ولادیمیر پوتین در پاسخ به سخنان وی به روسی لبخند زد و در برابر پارملین تعظیم کرد.

رئیس‌جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا امروز چهارشنبه، 16 جون در ویلای «لا گرانژ» در ژنو با یکدیگر دیدار کردند.

رئیس جمهور روسیه از همتای آمریکایی خود برای ابتکار و پیشنهاد دیدار و گفت و گوی امروز تشکر و قدردانی کرد.

ولادیمیر پوتین در آغاز این دیدار گفت:" جناب بایدن، از شما بخاطر پیشنهاد برگزاری دیدار روز جاری متشکرم. می دانم که سفر در پیش دارید و کارهای زیادی دارید.

پیشتر کرملین اعلام کرده بود که مذاکرات قرار است در یک بخش محدود و دو بخش گسترده انجام شود. یک منبع مطلع از مقدمات دیدار روسای جمهور به اسپوتنیک گفته بود، که این مذاکرات حدود 4 ساعت و 45 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала