Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم پیشرفت در مذاکرات بارسا با ستاره فرانسوی برای تمدید

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
مذاکرات بارسلونا با عثمان دمبله برای تمدید قرارداد پیشرفتی نداشته و این بازیکن قرار نیست به این زودی‌ها قرارداد خودش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله در سال 2017، و پس از جدایی نیمار جونیور، از بروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست اما در دو فصل ابتدائی خود عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت و اکثر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
ورزش
اگر دمبله ناز کند؛ بارسا هم او را می‌فروشد

این بازیکن فرانسوی فصل گذشته اما شایستگی خود را ثابت کرد و زیر نظر کومان نشان داد که اگر به او فرصت داده شود، کارهایی بزرگی انجام خواهد داد.

به همین دلیل و با توجه به یک فصل مانده از قرارداد فعلی‌اش، سران بارسلونا تصمیم دارند تا قرارداد او را تمدید کنند و اجازه ندهند در پایان فصل 21-22، یکی از گران‌ترین خرید‌های شان به صورت آزاد جدا شود.

طرفین از مدتی به اینسو به صورت رسمی مذاکرات برای تمدید را آغاز کردند و خوشبینی‌ها وجود داشت که این ستاره فرانسوی قراردادش را تمدید کند اما حالا گزارش‌ها می‌رساند که مذاکرت پیشرفتی نداشته است.

براساس گزارش موندو، دمبله به مدیران بارسلونا اعتماد چندانی ندارد و می‌ترسد که پس از تمدید قرارداد او را به فروش برسانند.

این در حالی‌ست که بارسلونا به این بازیکن جوان پیشنهاد تمدید 5 ساله ارائه داده است و در صورتی که تمدید نکند، در تابستان او را خواهد فروخت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала