Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرانسه 1 – آلمان 0؛ پیروزی ارزشمند به لطف اشتباه سنگین حریف

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فرانسه
تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فرانسه رقابت‌های یورو 2020، را با پیروزی آغاز کرد و در نخستین دیدار دور گروهی موفق به شکست آلمان شد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، تیم ملی فوتبال فرانسه، در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ، به مصاف آلمان رفت و برابر این تیم قدرت‌مند با نتیجه 1-0 به برتری رسید.

فرانسه طبق پیش‌بینی‌ها تیم برتر میدان در این دیدار بود و از همان آغاز بازی فشار زیادی بر روی دروازه مانشافت آورد تا این که در دقیقه 20 بازی به گُل دست یافت.

متس هوملس مدافع آلمان‌ها به اشتباه و تحت فشار شدید مهاجمان تیم ملی فرانسه دروازه خودی را باز کرد تا خروس‌ها در نیمه نخست به برتری برسند و با پیروزی‌ راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این دیدار آلمان برای جبران نتیجه پیش کشید و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت اما ناموفق بود و مهاجمان این تیم موفق نشدند دروازه لوریس را باز کنند.

در ادامه فرانسه دو بار امباپه و بنزما به گُل رسید اما هر دو بار داور بازی گُل‌ها مردود اعلام کرد تا نتیجه بازی تا پایان 0-1 بماند و فرانسه با همین نتیجه آلمان را از پیشرو بردارد.

با این پیروزی فرانسه در گروه F، 3 امتیازی شده در رده دوم جدول پس از پرتگال قرار گرفت. آلمان نیز بدون امتیاز و با گُل خورده کمتر نسبت به مجارستان در رده سوم ایستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала