Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دانمارک 1 بلجیم 2؛ کامبک شیرین به سبک استاد خط میانی (دی بروین)

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
تیم ملی بلجیم در بازی دیدنی و تماشایی حریف‌اش دانمارک را از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های ملی دانمارک و بلجیم امشب از گروه B رقابت‌های یورو 2020 به مصاف هم رفتند که سرانجام شیاطین سرخ به برتری 2-1 دست یافتند.

این بازیکه در ورزشگاه پارکن (کپنهاگن) برگزار شد، طی آن ابتدا پولسن در همان اول کار (دقیقه2) با گل تماشایی‌خود دانمارک را یک هیچ پیش انداخت تا رختکن بلجیم شوکه شود.

پس از آن سفیدپوشان این بازی به خود آمدند و میدان داری بیشتری کردند اما تا پایان نیمه اول کاری از دست شان بر نیامد و شکست خورده به رختکن رفتند.

 

در آغاز نیمه دوم، آقای روبرتو مارتینز تغییراتی در ترکیب خود آورد و کوین دی‌بروین را به جای دریس مرتینز وارد کرد که او هم شاهکار این بازی را رقم زد زیرا ابتدا 9 دقیقه بعد از حضورش یعنی در دقیقه 54 برای تورگن هازارد به زیبای گل‌سازی کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود و در دقیقه 70 نیز روی پاس ادن هازارد، از بیرون محوطه جریمه گل پیروزی بخش کشورش را به ثمر رساند تا حساب کار 2-1 شود.

با آن‌که دو طرف در ادامه برای بازکردن دروازه‌ همدیگر تلاش کردند اما نتیجه بخش نبود.

گرچه در دقیقه 94 همه بازیکنان دانمارک روی دروازه کورتوا آمدند ولی در یک ضدحمله برق آسا ستاره‌های بلجیم خیلی زود توپ را دور کردند و به سمت گل سوم پیش رفتند که ضربه راه دور مونیر را مدافع دانمارک دفع نمود تا حساب کار 2-1 باقی بماند، نتیجه‌ای که تا پایان تغییر نیافت.

با این برتری بلجیمی‌ها شش امتیازی شدند و در صدر جدول گروه B ایستادند در حالی‌که روسیه دوم و فنلاند سوم و دانمارک چهارم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала