Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: "وقتی تمدید را تأیید کردم، گفتند دیگر پیشنهادی وجود ندارد"

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید امروز در مورد نحوه انجام مذاکرات با رئال مادرید صحبت کر و تأکید نمود که او نمی‌خواست باشگاه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس کاپیتان افسانه‌ای رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی خود در مورد مذاکرات و نیز تمدید نشدن قراردادش با رسانه‌ها به گونه واضح صحبت نمود.

او ابتدا اظهار داست: "همه چیز اتفاق افتاده است، شرایطی که در زندگی رخ می‌دهد. اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من هرگز نمی‌خواستم رئال مادرید را ترک کنم، همیشه می‌خواستم بمانم."

راموس در ادامه روند مذاکرات و تمدید قرادادش را توضیح داد و گفت:

"برای ارائه جزئیات و به طور خلاصه، من به عنوان قهرمانی در لالیگا قفل شدم که ما آن را برنده و جشن گرفتیم. پس از آن، باشگاه به من فرصت تمدید قراردادم را داد اما به دلیل  کرونا آنرا در زیر آتش قرار دادند. در چند ماه گذشته، باشگاه پیشنهادی یک ساله با کاهش حقوق به من داد. پول هرگز مشکلی نداشت؛ رئیس می‌دانست که من به صراحت گفتم که این یک مسئله اقتصادی نیست. این یک مشکل از نظر سالهاست؛ آنها یک سال به من پیشنهاد دادند و من دو سال می‌خواستم، این برای خانواده‌ام مهم بود. در آخرین مکالمات گفتم که قبول کردم و آنها به من گفتند که دیگر پیشنهادی وجود ندارد. به من گفته شد که حتی اگر با آخرین پیشنهادی که روی میز بود موافقت کردم، به من گفتند که تاریخ انقضا دارد و من در مورد آن چیزی نشنیده بودم."

وقتی از راموس سوال شد که آیا از برخی لحظات پایین‌ترش در رئال مادرید، مانند روشی که در آن خارج شده پشیمان است، حاضر نشد هرگونه سرزنش را متوجه فلورنتینو پرز کند.

وی خاطرنشان كرد:

"هنگام خرید مارك سرخیو راموس، این راموس با فضایل و تقصیرهایش است و من دوست دارم كه خودم باشم. رابطه من با رئیس خارق العاده بوده، مثل پدر و پسر است، من همیشه جاودانه سپاسگزار خواهم بود. او مرا به رئال مادرید آورد و من قصد ندارم علیه او بیانیه بدهم، زیرا در خانواده‌ها نیز دعوا وجود دارد و همه باید به دنبال منافع خود باشند اما امروز من آن آغوش را به یاد می‌آورم كه واقعه سوء تفاهم در گذشته است. من تقابل نمی‌خواهم اما می‌خواهم حقیقت را بگویم."

برخی این سوال را نیز مطرح کردند که آیا راموس به همان روشی که سویا را ترک کرد، از پیوستن به رئال مادرید پشیمان نیست، راموس اظهار داشت:

"ترک سویا همانطور که من انجام می‌دادم باید یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کردم اما من با هزار شوق برای رئال مادرید امضا کردم، این یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала