Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وداع با کاپیتان؛ پرز:«تو همیشه مرد لا دسیما خواهی ماند»

© AFP 2023 / KARIM SAHIBپرز و راموس
پرز و راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
رییس باشگاه رئال مادرید در سخنرانی کوتاهی در مراسم خداحافظی سرخیو راموس عنوان کرد که مادریدیستاها هیچگاهی او را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه در شورع مراسم خداحافظی سرخیو راموس با رئال مادرید، پشت تریبون قرار گرفت و از راموس به عنوان کاپیتان افسان‌ای مادریدها یاد کرد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
راموس با چشمان اشک‌آلود: دیر یا زود برمی‌گردم + ویدیو
پرز گفت:«امروز روزی احساسی برای تمام مادریدیستاها از جمله خودم است. امروز روز راحتی نیست. سال ها راموس در رئال با ما بود و تاثیر گذاری اش غیر قابل انکار است. او بارها به ما خوشحالی را هدیه داد و روزهای شیرینی را برای مان رقم زد که هرگز از یادها نخواهد رفت.»
رییس باشگاه رئال مادرید در ادامه گفت:«برایت آرزوی شادی می کنم و می خواهم بدانی که اینجا همیشه خانه ات خواهد بود. امروز سراسر عشق و محبت است. من هیچوقت 8 سپتامبر را فراموش نمی کنم که او 16 سال پیش به اینجا آمد. مادریدیستاها هیچوقت تو را فراموش نخواهند کرد راموس. تو یک کاپیتان نمادین بودی، بازیکنی که هرگز تسلیم نمی شود - به خاطر همه چیز ممنونیم.»
پرز در پایان افزود:«تو همیشه مرد لا دسیما خواهی ماند. اسطوره ای مثل تو همیشه یکی از سفرای بزرگ رئال مادرید خواهد بود. تو درون زمین تحسین و احترام به خودت را موجب شدی و این در خاطرمان خواهد ماند. ممنون برای همه خدماتی که به باشگاه داشتی و اینکه همیشه با همه توان و افتخار از پیراهن رئال دفاع کردی.»

در پایان مراسم هم عکس هایی به یادگار با خانواده سرخیو راموس و همچنین اعضای هیئت مدیره گرفته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала