«آدم ضعیف»؛ نارضایتی امریکایی‌ها پس از نشست بایدن با پوتین

© AP Photo / Patrick Semansky«آدم ضعیف»؛ نارضایتی امریکایی‌ها پس از نشست بایدن با پوتین
«آدم ضعیف»؛ نارضایتی امریکایی‌ها پس از نشست بایدن با پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
امریکایی‌های در مورد نتایج نشست روسیه و امریکا در ژنو با شرکت جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار نظر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان فاکس‌نیوز احساس معتقدند که برخلاف همتای روس اش، بایدن نشان داد که در بهترین حالت به ویژه در جریان کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از نشست، نیست.

یک کاربر به نام «xman2020stlouis» نوشته است: پوند در کنفرانس مطبوعاتی به مدت 45 دقیقه به آنچه که فکر می‌کرد، جواب داد. بایدن یادداشت‌های وزارت امور خارجه را که دو هفته پیش تهیه شده بود، خواند. «آدم ضعیف است».

یک کاربر دیگر به نام «dementedjoe» همچنان نوشته است: جو به گفته‌های خود ​اصرار ورزید؟ جو نمی‌داند زمین کجاست، چه برسد به این که او روی آن ایستاده است.

همچنان کاربر دیگر  « pilot012» نوشت: یک بار دیگر، بایدن نشان داد که ضعیف است.

«RIVERSIDECO» کاربر دیگر همچنان نوشته است: آیا پوتین با هشدارهای بایدن موافقت می‌کند؟ بلی. آیا پوتین از هشدارهای بایدن پیروی خواهد کرد؟ به هیچ وجه. اخطار بایدن مانند این که کسی را با «تفگنچه آبپاس» تهدید کنید.

در اخیر یک کاربر دیگر به نام «FREEDOMACROSSAMERICA» به شوخی نوشته است: او بزرگترین رئیس‌جمهوری است که ما در زمان طولانی مانند او را نداشتیم... شجاع، با اعتماد به نفس و قوی... نام او دونالد ترامپ است.

جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه، 16 جون در ژنو برای اولین بار از زمان روی کار آمدن بایدن در کاخ سفید با یکدیگر دیدار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала