میلیون‌ها امریکایی در یک قدمی بی خانمانی

© AFP 2023 / JEFF HAYNESمیلیون‌ها امریکایی در یک قدمی بی خانمانی
میلیون‌ها امریکایی در یک قدمی بی خانمانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
ساکنان ایالات متحده امریکا به دلیل بدهی‌های مسکن در طی شیوع ویروس کرونا در معرض خطر بی خانمان شدن قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، میلیون ها امریکایی با وجود کمک های دولت قادر به پرداخت کرایه خانه و قسط شان نیستند.

میلیون‌ها امریکایی در معرض از دست دادن خانه‌های خود هستند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
میلیون‌ها امریکایی در معرض از دست دادن خانه‌های خود هستند

طبق گزارش مرکز مشترک مطالعات مسکن دانشگاه هاروارد، بازار مسکن امریکا در دو مسیر تقسیم شده است. در حالی که برخی از خانواده‌ها با پس‌انداز جمع‌آوری شده در حین قرنطین، در حال خرید خانه‌ها هستند، اما برخی دیگر به دلیل بدهی به وام‌ها و از دست داده وظیفه، مالکیت خود را از دست می‌دهند.

تعلیق اخراج از خانه‌ها و آپارتمان‌ها به دلیل عدم پرداخت کرایه در ماه مارچ سال 2020 معرفی شده بود و در ماه چون پایان می‌یابد و سپس حدود هفت میلیون نفر از ساکنان کشور در معرض خطر قرار گرفتن در جاده‌ها هستند.

دوازده دادستان کلی ایالتی از ترس موج بی سابقه اخراج‌ها جمعی، از دادگاه عالی امریکا خواسته اند تا مهلت را حفظ کند. به گفته کارشناسان، فاجعه مسکن بیشترین تاثیر را روی جمعیت «سیاه پوست» کشور خواهد داشت.

در سال 2020 میلادی، زمانی که بسیاری از امریکایی‌ها به دلیل کرونا کار یا وظیفه خود را از دست دادند و دیگر قادر به پرداخت کرایه خانه‌هایشان نبودند، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین امریکا، مهلت اخراج بدهکاران از خانه‌هایشان را اعمال کرد. برای مسدود کردن موقت اجاره تا اول ماه جولای، کنگره حدود 40 میلیارد دالر اختصاص داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала