مقامات هنگ کنگ واکسین کرونای روسی را تایید کردند

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر مقامات هنگ کنگ واکسین کرونای روسی را تایید کردند
مقامات هنگ کنگ واکسین کرونای روسی را تایید کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
سرقنسولگری روسیه در هنگ کنگ می‌گوید که مقامات هنگ کنگ واکسین کرونای روسی «اسپوتنیک وی» را به‌طور رسمی در لیست داروهای تاییده این منطقه قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اکنون شهر فقط به روی ساکنان آن باز است، اما برای ساکنان که «اسپوتنیک وی» (Sputnik V) را دریافت کرده‌اند و یا از روسیه وارد شهر می‌شوند، روزهای قرنطین از 21 به 14 روز (+ هفت روز انزوا خانگی) کاهش یافته است.

در تاریخ 17 جون، شرکت آلمانی کیوروک نتایج دومین تجزیه و تحلیل موقت واکسین ویروس کرونا را اعلام کرد که اثربخشی آن 47 درصد نامطلوب بوده است.

وزارت صحت روسیه در ماه اگست سال 2020 میلادی از ثبت اولین واکسین کرونای جهان خبر داد. این واکسین که «اسپوتنیک وی» نام گذاری شد، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است. «اسپوتنیک وی» تاکنون از سوی بیش از 60 کشور جهان مورد تایید قرار گرفته است و به لحاظ شمار تاییدها از سوی نهادهای تنظیم کننده دارویی کشورها جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. پیشتر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز گامالی اعلام کردند، بر اساس بررسی داده های بدست آمده از وضعیت حدود 4 میلیون شهروند روس واکسین شده با واکسین «اسپوتنیک وی»، اثربخشی این واکسین معادل 97.6 درصد می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала