توصیه روسیه به شهروندانش: اکیدا از سفر به افغانستان خودداری کنید

© AFP 2023 / Alexander Nemenovتوصیه روسیه به شهروندانش: اکیدا از سفر به افغانستان خودداری کنید
توصیه روسیه به شهروندانش: اکیدا از سفر به افغانستان خودداری کنید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
با توجه به افزایش تنش‌ها در اوضاع نظامی و سیاسی و ادامه تشدید فعالیت‌های تروریستی در افغانستان، روسیه از اتباع خود خواست تا اکیدا از سفر به آن کشور خودداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای از اتباع خود خواست تا از سفر برای اهداف گردشگری به افغانستان خودداری کنند.

در بیانیه آمده است: در رابطه با افزایش تنش‌ها در اوضاع نظامی- سیاسی، ادامه تشدید فعالیت‌‌های تروریستی از جانب داعش و سایر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی (ممنوع در روسیه)، افزایش جرم‌ و جنایت در شهرها و اختطاف خارجی‌ها برای باجگیری، ما اکیدا توصیه می‌کنیم شهروندان فدراسیون روسیه از سفر به جمهوری اسلامی افغانستان خودداری کنند.

درگیری‌های میان نیروهای دولتی و طالبان علی رغم تلاش های صورت گرفته برای برقراری روند صلح، همچنان ادامه دارد. اواخر ماه فبروری امریکا سال گذشته و طالبان اولین توافق‌نامه صلح درباره خروج نیروهای خارجی و آغاز گفتگوهای بین‌الافغانی را پس از بیش از 18 سال جنگ در قطر به امضا رساندند.

گفتگوهای بین‌الافغانی در تاریخ 12 سپتمبر سال 2020 در دوحه آغاز شد. دولت امریکا اعلام کرد که روند خروج نیروهای امریکایی از افغانستان از تاریخ اول ماه می آغاز می‌شود و تا 11 سمپتمر سال روان با هماهنگی متحدان این روند به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала