Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله رئال مادرید برای جذب اسپیناتزولا

© REUTERS / FILIPPO MONTEFORTEتیم ملی ایتالیا
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
نمایندگان باشگاه رئال برای جذب اسپیناتزولا با سران باشگاه آ اس رُم ایتالیا دیدار و گفتگو کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ نمایندگان فرستاده شده مادریدی با سران باشگاه رم دیدار کردند و تبادل احتمالی را مطرح نمودند که طی آن مایورال در ایتالیا می‌ماند و بازیکن این تیم به مادریدی منتقل خواهد شد.

حالا که راموس به گونه رسمی از این باشگاه رفته، باشگاه نیاز به تقویت بازیکنانی دارد که آنچلوتی از 5 جولای در والدبباس هدایت می‌کند. همانطور که نشریه آ اس خبر داده، جلسه‌ای در جنوب فرانسه بین فرستاده‌ای از رُم (داویده لیپی) و افرادی که به نمایندگی از مادرید حضور داشتند: لوئیس کامپوس مدیر ورزشی سابق لیل و لادوویچ فاتیزیو، برگزار شده است.

دو نام خاص در این اجلاس در خاک فرانسه: لئوناردو اسپینازولا و بورخا مایورال مطرح شده است. اولی مدافع چپ ابتدایی رُم 28 ساله است که یک فصل عالی را پشت سر گذاشته و در یوروکاپ مورد تأیید قرار گرفته است، جایی‌که او در ترکیب اصلی تیم مانچینی است. در مورد مایورال (24 ساله)، او مهاجم میانی است که (با 17 گل و 4 پاس گل در سری آ ) مادرید برای دومین فصل متوالی به باشگاه ایتالیایی قرض داده است (در پایان آن رُم 20 میلیون یورو گزینه خرید دارد).

ورود اسپیناتزولا شکافی را که مارسلو (کاپیتان موقت جدید رئال) می‌تواند از بین ببرد را پوشش می‌دهد، زیرا این باشگاه می‌خواهد به او فرصت بدهد تا رکورد بالای سال باقی مانده در قراردادش (8 میلیون خالص) را سپری کند. مندی شروع کننده است، در حالی‌که میگوئل گوتیرس با آنچلوتی تمرین خواهد کرد اما سابقه خود را به عنوان بازیکن کاستیا حفظ خواهد کرد و به تازگی آلابا به رئال اضافه می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала