Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزدان جانشینی کارلو آنچلوتی در گودیسون پارک

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
8 نامزد برای پُر کردن خالی کارلو آنچلوتی در اورتون انتخاب شده است که در این میان رافا بنیتز و نونو اسپیریتو سانتو گزینه‌های مورد علاقه سران تافی‌ها هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به سه هفته قبل باشگاه اروتون «کارلو آنچلوتی»، سرمربی ایتالیایی خود را که برای دو سال هدایت این تیم را به عهده داشت، از دست داد و این مربی ایتالیایی به رئال مادرید رفت و جانشین زیدان شد.

بازیکنان تیم اورتون  Футбол. Тренировка ФК Эвертон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
تافی‌ها در آستانه انتصاب رافا بنیتز

سران تافی‌ها پس از آن جست‌وجو برای پیدان کردن جانشین آنچلوتی را آغاز کردند اما تا حالا موفق به انتصاف سرمربی جدید نشده اند.

رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که این باشگاه 8 نامزد را برای پُر کردن خالی کارلو آنچلوتی انتخاب کرده اند که در این میان رافا بنیتز و نونو اسپیریتو سانتو گزینه‌های مورد علاقه سران تافی‌ها هستند.

در کنار این دو سرمی مطرح نام‌های دیگری چون دانکن فرگوسن مهاجم سابق و مربی فعلی، ادی هوو سرمربی سابق بورنموث و کریستف گالتیه سرمربی سابق لیل نیز دیده می‌شود و تا هنوز مذاکره با تمامی گزینه‌ها ادامه دارد.

گفته می‌شود که این باشگاه نیم نگاهی به جذب آنتونیو کونته نیز دارد اما مربی ایتالیایی تا حالا آماده مذاکره با این باشگاه نشده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала