Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا به بازیکنان تیم‌های یورو: به کوکا کولا دست بزنید، جریمه می‌شوید

© REUTERS / Peter NichollsEURO 2020
EURO 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
پس از حرکت جنجالی رونالدو که سبب سر و صدا‌های زیادی شد، یوفا از کوکا کولا حمایت کرده و به بازیکنان تیم‌های یورو هشدار داده است که در صورت دست زدن به بوتل‌های نوشابه، جریمه خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، اظهارات کریستیانو رونالدو در نشست خبری روز دوشنبه هفته گذشته تیم ملی پرتگال پیش از بازی برابر مجارستان در دور نخست مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2020 که به قرار گرفتن دو بوتل نوشابه کوکاکولا روی میز مقابلش اعتراض کرد و آنها را کنار گذاشت، جنجال بزرگی را به وجود آورد.  

El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
ورزش
رونالدو، عامل سقوط سهام کوکا کولا

این حرکت رونالدو به این جهت جنجال‌ساز شد که شرکت کوکاکولا جزو حامیان مالی اصلی رقابت‌های یورو 2020 است و حرکت کریس این شرکت مطرح را دچار اُفت شدید کرد و ارزش این شرکت از 56.10 دالر به ازای هر سهم به 52.22 دالر کاهش پیدا کرده است. این اُفت ارزش سبب شد تا که این شرکت آمریکایی به یکباره متحمل ضرری چهار میلیارد دللری شود.

یوفا حالا به حمایت از شریک مالی خود پرداخته و بازیکنان تیم‌های یورو هشدار داده است که در صورت دست زدن به بوتل‌های نوشابه، جریمه خواهند شد.

در بیانیه این نهاد که در این مورد نشر شده است، آمده:" درآمد حاصل از حمایت مالی در مسابقات اروپایی بسیار اهمیت دارد و بازیکنان باید متوجه باشند که نباید در این موضوع دخالت کنند، اگر این اتفاق تکرار شود ممکن است بازیکنان با جریمه همراه شوند."

حالا دیده شود که برخورد رونالدو و سایر بازیکنان با شرکت کوکا کولا و یوفا چه خواهد بود و آیا این جنجال پایان خواهد یافت و ادامه‌دار خواهد بود؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала