تعهد رهبر کوریای شمالی برای حل سریع مشکلات کشورش

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی مقررات حزب حاکم را سخت‌تر کرد
رهبر کوریای شمالی مقررات حزب حاکم را سخت‌تر کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی قوانین و انضباط حزب حاکم کارگران را سخت‌تر و اعضای جدیدی را برای کمیته مرکزی حزب منصوب کرده و تعهد سپرده است که حل مشکلات کشورش را حل کند.

رسانه دولتی کوریای شمالی امروز (شنبه) اعلام کرد که کمیته مرکزی حزب حاکم این کشور جلسه مجمع عمومی را برای چهارمین و آخرین روز برگزار کرد و در آن مسائل سازمانی و عقیدتی ارگان رهبری مرکزی خود را مورد بررسی قرار داد.

ترامپ : در صورت امتناع چین ، آمریکا حتما از عهده کره شمالی بر می آید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
کوریای شمالی از دشمن واقعی خود نام گرفت

خبرگزاری رسمی کوریای شمالی بدون ذکر جزئیات گزارش کرد، پس از این که کیم جونگ اون، رهبری کوریای شمالی به مشکلات جدی در مورد سبک زندگی برخی از اعضای رهبری حزب اشاره کرد، آنها ابراز پشیمانی کردند که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

کمیته مرکزی حزب حاکم همچنین "تائه هیونگ چول"، معاون رئیس هیات رئیسه مجمع عالی خلق را به عنوان عضو جدید و "او سانگ چول"، یکی از مقام‌ها در کمیته حسابرسی مرکزی حزب را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب کرد.

جلسات حزب حاکم کوریای شمالی روز سه شنبه کلید خورده بود.

در جریان جلسات اولیه، رهبری کوریای شمالی خواستار اقداماتی برای مقابله با وخامت وضعیت غذایی شده و پاندمی کرونا و طوفان‌های سال گذشته میلادی در کشور را مقصر این مساله دانست و بر آمادگی برای گفتگو و هم‌زمان تقابل با آمریکا در نخستین واکنشش به دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала