تأکید وزیران خارجه پاکستان و ایران بر همکاری برای برقراری ثبات در افغانستان

© Iran's Foreign Ministryتأکید وزیران خارجه پاکستان و ایران بر همکاری برای برقراری ثبات در افغانستان
تأکید وزیران خارجه پاکستان و ایران بر همکاری برای برقراری ثبات در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه ایران و پاکستان در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا با هم دیدار کردند. 

تأکید بر همکاری نزدیک وزیران خارجه ایران و تاجیکستان برای جلوگیری از ناامن شدن افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
تأکید بر همکاری نزدیک وزیران خارجه ایران و تاجیکستان برای جلوگیری از ناامن شدن افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ایران امروز نوشت: دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

این وزارت افزوده است، که دکتر ظریف در این دیدار ضمن تشریح آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، ابراز اطمینان کرد که روند همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه ای، در دولت جدید با سرعت به پیش خواهد رفت.

در ادامه این خبرنامه آمده است، که آخرین وضعیت مذاکرات وین و موضوعات منطقه ای و بویژه وضعیت افغانستان از دیگر موارد گفتگوهای دو وزیر خارجه بود.

در پایان این خبرنامه آمده است، که قریشی، وزیر خارجه پاکستان نیز در این دیدار، با اشاره به وضعیت شکننده افغانستان، بر ضرورت تعمیق و توسعه همکاری‌های تهران- اسلام آباد در برقراری ثبات و مقابله با هرج و مرج در افغانستان تاکید نمود.

یادآوری می کنیم، که پیش از این وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه تاجیکستان هم درباره جلوگیری از گسترش گروه های تروریستی در افغانستان گفت و گو کرده بودند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала