Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کین به تعویض جنجالی در بازی دیشب

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
هری کین ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس در خصوص تعویض شدنش در بازی دیشب مقابل اسکاتلند که با توقف سه شیرها به پایان رسید، اظهار نظر کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 شب گذشته دربی بریتانیا میان انگلیس و اسکاتلند برگزار شد که در نهایت این مسابقه که برای طرفداران هر دو تیم به خصوص انگلیسی فوق العاده مهم بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از تساوی این مسابقه گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در برابر سیلی از انتقادات گسترده در صفحات اجتماعی و رسانه ها قرار گرفت و بسیاری نمایش تیم او را در این مسابقه ضعیف قلمداد کردند.

اتفاق جنجالی دیگر دیشب بازی، تعویض هری کین ستاره انگلیس بود که همانند بازی اول دور گروهی در این مسابقه هم تعویض شد.

البته کین که سعی میکرد روی نمیکت واکنشی در خصوص تصمیم سرمربی نشان ندهد، اما از چهره اش کاملا مشخص بود که چندان از تصمیم ساوت گیت راضی به نظر نمیرسد.

سرمربی انگلیس پس از پایان بازی نیز از اینکه ستاره 27 ساله تیمش را تعویض کرده است، ناراضی نیست و از موضع اش دفاع کرده است.

ساوت گیت گفت: در آخر ما به دوندگی بیشتری احتیاج داشتیم و به همین خاطر من فکر کردم راشفورد میتواند بیشتر به تیم کمک کند، به همین خاطر کین را تعویض کردم.

حالا کین نیز که به نظر میرسید پس از تعویض شدن چندان خوشحال نیست، از تصمیم ساوت گیت حمایت کرده است.

او پس از پایان بازی گفت: قبول دارم که هنوز در حد مدعی بازی نکردیم و در مقابل اسکاتلند هم در حد و اندازه های خودمان نبودیم. نتیجه بازی منصفانه بود، ولی همه چیز در دست خودمان است. میتوانیم با شکست چک صعودمان را به دور بعد قطعی کنیم.

کین پس از پایان مسابقه درباره تعویض شدنش گفت: "این هم بخشی از بازی است. سرمربی احساس کرد که این تصمیم درستی است و به آن عمل کرد. همین است که هست."

پس از تساوی دو تیم در دیدار شب گذشته، شماری از طرفداران تیم ملی فوتبال اسکاتلند که از تک امتیاز این بازی به شدت خوشحال بودند با حضور در یکی از خیابان های لندن به جشن و شادی پرداختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала