روسیه «قاتل» تانک های پیشرفته امریکایی М1 Abrams را ساخته است

© AP Photo / Mindaugas Kulbisروسیه «قاتل» تانک های پیشرفته امریکایی М1 Abrams را ساخته است
روسیه «قاتل» تانک های پیشرفته امریکایی М1 Abrams را ساخته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
نسل جدید مهمات برای نارنجک اندازهای روسی آر پی جی ـ 7 (RPG-7) به تانک های امریکایی آبرامز ام1 (M1 Abrams) اجازه بیرون شدن از میدان جنگ را نمی دهد.

مقایسه تانک آرماتا روسی با آبرامز امریکایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
مقایسه تانک "آرماتا" روسی با "آبرامز" امریکایی
به گزارش اسپوتنیک، کارآیی جنگ افزارهای جدید RPG-7، نسبت به جنگ افزارهای پیشین 30 درصد بیشتر است چون می تواند زره هایی به ضخامت تا 600 میلی متر را بسوزاند و این در حالی است، که ضخامت زره جلویی تانک های امریکایی آبرامز ام1 ، تانک های اصلی ارتش ایالات متحده تقریباً یک متر و ضخامت زره جانبی آنها 650 میلی متر است.

پیش از این تانک های امریکایی آبرامز ام1 در درگیری های نظامی بیشمار در خاورمیانه مورد اصابت گلوله های نارنجک انداز پیشین قرار گرفته بودند اما این تانک ها به دلیل قدرت ناکافی این گلوله ها با وجود آسیب دیدن در هرحال میدان نبرد را می توانستند ترک کنند. اکنون با ساخت گلوله های جدید روسی برای نارنجک اندازها این مسئله بسیار دشوارتر خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که پیشتر شرکت روسی «روس تک» اعلام کرده بود، که تولید انبوه جدیدترین گلوله ها برای نارنجک اندازهای آر پی جی ـ 7 با استفاده از اصول غیر سنتی شلیک و حذف نیروی انسانی دشمن از میدان نبرد را آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала