Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم تمایل سیتی برای معاوضه ستاره‌هایش با ستاره‌های بارسا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی قصد ندارد با بارسلونا برای معاوضه دو ستاره ارزشمندش وارد مذاکره شود و تنها در صورت دریافت پیشنهاد مالی آماده فروش آن‌ها خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا می‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو تیم خود را بیشتر تقویت کند و نگاه خود را به دو بازیکن منچسترسیتی، ایمریک لاپورته و برناردو سیلوا معطوف کرده است، اما سیتیزن‌ها قصد مذاکره برای معاوضه این بازیکنان را با ستاره‌های بلوگرانا ندارند.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
ورزش
برنامه کومان برای تقویت بارسا چیست؟

بارسا بازیکنانی مانند ساموئل امتیتی، جونیور فیرپو، میرالام پیانیچ، عثمان دمبله، مارتین برایتویت، سرجی روبرتو و کلمنت لنگلت را به عنوان بازیکنان قابل معاوضه با برناردو سیلوا و لاپورته معرفی کرده اما منچسترسیتی علاقه ای ندارد تا ستاره‌های خود را با این بازیکنان کاتالان‌ها معاوضه کند.

بازیکنانی چون فرانکی دی‌یونگ، پدری گونزالس و آنسو فاتی می‌تواند سیتی را برای انجام معاوضه اغوا کند اما بارسلونا این بازیکنان را غیرقابل فروش عنوان کرده است و آینده تیم به این بازیکنان متعلق است.

براساس گزارش‌های منابع انگلیسی، سیتی به بارسا خبر داده است که تنها در صورتی آماده مذاکره و فروش بازیکنان خود است که این باشگاه با پول نقد اقدام به جذب ایمریک لاپورته و برناردو سیلوا کند.

بلوگرانا اما وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد و باید بازیکنان مازاد خود را به فروش برساند و پس از آن برای جذب دو بازیکن سیتی اقدام کند که بعید به نظر می‌رسد بتواند همه‌ی بازیکنان مازاد را با قیمت قابل قبول به فروش برساند.

این در حالی‌ست که بارسا به یک مدافع چپ و مرکزی، هافبک و مهاجم نیاز دارد و هر دو ستاره سیتی می‌تواند حالا مشکلات کومان باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала