Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهلت دورتموند به یونایتد برای نهایی کردن انتقال وینگر انگلیسی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
باشگاه بروسیا دورتموند، حاضر نیست در مبلغ فروش جیدون سانچو به یونایتد تخفیف قایل شود و به این باشگاه مهلت داده است تا پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد، در غیر آن قید فروش وینگر انگلیسی را خواهند زد.

به گزارش اسپوتنیک، سال گذشته بود که باشگاه منچستر یونایتد برای جذب سانچو تلاش بسیاری کرد و خود این بازیکن نیز به صورت رسمی درخواست خود را برای این انتقال به باشگاهش اعلام کرد اما دورتموندی‌ها در نهایت نتوانستند توافق مدنظر را با یونایتدی‌ها حاصل کنند و به همین دلیل این بازیکن یک فصل دیگر در آلمان ماند.

یونایتد امسال بار دیگر به جذب این بازیکن اقدام کرد و با توجه به جدیت این باشگاه و تصمیم نهایی سانچو برای جدایی، دورتموند نیز کم آورد و در حال آماده سازی شرایط برای صدور اجازه خروج وی است تا این بازیکن انگلیسی در تیم محبوب خود یعنی منچستر یونایتد توپ بزند.

زنبورها مبلغ فروش ستاره خود را 82 میلیون پوند اعلام کرده اند و به باشگاه یونایتد نیز خبرداده اند که تخفیفی قایل نخواهند شد.

از سویی هم این باشگاه به منچستریونایتد مهلت داده است تا پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد، در غیر آن قید فروش وینگر انگلیسی را خواهند زد.

زمان نهایی برای ارائه پیشنهاد تا آخر جولای عنوان شده است و براساس گزارش Ruhr Nachrichten، ممکن است در صورت مذاکرات جدی این مهلت تا 10 اگست تمدید شود.

دورتموند در حالی به یونایتد مهلت داده است که هواداران یونایتد مخالف جذب سانچو با مبلغ 82 میلیون اند و با راه‌اندازی کارزاری در توییتر به سران یونایتد هشدار داده اند که وینگر انگلیسی ارزش این مقدار پول را ندارد و باید پا پس بکشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала