Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه دفاع، نه مهاجم؛ اولویت کومان هافبک است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
عدم خرید واینالدوم توسط بارسلونا باعث شده این باشگاه با کمبود هافبک وسط مواجه شود و با توجه به اولویت کومان برای خرید یک هافبک میانی (هافبک وسط) به فکر چاره باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه مارکا در این زمینه نوشته کومان می‌داند که پست هافبک میانی تا چه اندازه در تیمش اهمیت فراوانی دارد. مخصوصا اینکه پدری در حال حاضر در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند و شاید بخاطر سنش نتواند در ابتدای فصل آینده آن طور که باید و شاید از او در ترکیب بارسلونا استفاده شود.

 زمانی که قرارداد دیپای رسمی شد بارسلونایی‌ها تمرکز خود را روی هافبک میانی خواهند گذاشت. بارسلونا بازیکنی می‌خواهند که کیفیت بالایی داشته باشد و در کنار دی‌یونگ، پدری و بوسکتس بتواند بدرخشد.

کومان به کارلس آلنیا و پیانیچ اعتماد ندارد و هر دو نفر در لیست خروجی هستند. ریکی پویگ در  بارسلونا می‌ماند اما کومان به او هم اعتقاد زیادی ندارد.

موریبا هم با پیشنهاداتی مواجه شده و مشخص نیست در بارسلونا می‌ماند یاخیر. به همین دلیل بارسلونا که مشکلات مالی زیادی هم دارد به دنبال جذب رایگان واینالدوم بود که نتوانست این کار را انجام دهد. در حال حاضر هم میکل مرینو، هافبک تیم سوسیه‌داد به عنوان یکی از گزینه‌های مهم برای بارسلونا نام برده می‌شود اما او بند فسخ دارد و شاید بارسا نتواند مبلغ مورد نظر را پرداخت.

در همین حال همفری نیمان وکیل واینالدوم در گفتگو با پادکست "Here We Go" گفته است که به جز کومان یکی دیگر از شخصیت های مهم بارسلونا یعنی مسی هم دوست داشته که واینالدوم به بارسا برود. وی اظهار داشت:" جینی بسیار هیجان زده بود چرا که می دانست مسی نظر مشخصی در موردش دارد : لئو می خواست که بارسلونا خرید جورجینیو را نهایی کند."

واینالدوم دوست داشت که در کنار شماره ده بارسلونا بازی کند اما در نهایت پی اس جی را ترجیح داد. وکیل واینالدوم بیان کرد:" چند گفتگو با بارسلونا داشتیم و در اولین لحظات شرایط خوب به نظر می رسیدند. سعی کردیم به توافق برسیم اما پی اس جی تمایل زیادی نشان داد. پوچتینو در مورد این که چه انتظاراتی از این بازیکن دارد، با او صحبت کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала