Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – پی اس جی ؛ رایولا و الخلیفی دیدار کردند

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
منبع خبری در انگلیس مدعی شده که مدیر برنامه های پل پوگبا شرایط پیوستن این بازیکن فرانوس به پی اس جی را بررسی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه خبری میرور در انگلیس میگوید، مینو رایولا ایجنت معروف دنیای فوتبال و پوگبا با رئیس PSG در خصوص انتقال این ستاره مسلمان به پاریس صحبت کرده است.

این دیدار چند روز پیش در شهر جنوبی نیس صورت گرفته است که و میان رایولا و الخلیفی در کنار موضوع پوگبا، در خصوص دائمی شدن قرارداد مویسه کین بازیکن اورتون نیز صحبت شده است.

ظاهرا پی اس جی میخواهد بداند، پوگبا چه تصمیمی در خصوص آینده اش دارد که با توجه به آن پاریسی های ثروت مند برای جذب او اقدام کنند.

قرارداد این بازیکن فرانسوی با یونایتد تابستان 2022 به پایان میرسد و در صورتی که او در این تابستان به تیمی دیگر فروخته نشود، میتواند سال بعد به صورت رایگان یونایتد را ترک کند.

این در حالیست که پوگبا با انجام 42 بازی در رقابت های مهم مختلف برای یونایتد در فصل پیش، به یکی از بازیکنان مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.

با تمام این حرف ها اما؛  رایولا بارها گفته است که پوگبا خواهان جدایی از این تیم است و گزینه هایی از جمله رئال مادرید و یوونتوس همواره برای جذب او در ارتباط هستند.

حالا میرور مدعی است که پای پس اس جی هم به این علاقه باز شده و رایولا در خصوص انتقال وی رایزنی را با مدیران پاریسی آغاز کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала