Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب هواداران از فیزیک چشمگیر زوج رونالدو و جورجینا + عکس

© AP Photo / Joel C Ryan/InvisionКриштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год
Криштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
فیزیک چشمگیر کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز هواداران را متحیر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از تمرینات طاقت فرسای بدنسازی در خانه، بدن باورنکردنی خود را نشان می‌دهند و هیکل‌های تعجب برانگیز آنها سر و صدای زیادی در اینترنت ایجاد کرده است.

 

رونالدوی 36 ساله اوایل این هفته هنگامی که در نشست خبری بطری کوکا کولا را از روی میز خود کنار گذاشت، ضرر میلیاردی بر کمپنی یاد شده وارد نمود.

سوپراستار یوونتوس در یورو وضعیت پر سر و صدایی را تجربه کرده، اگرچه دیشب نتوانست تیم پرتگال را پیروز سازد که برابر آلمان 4-2 شکست خورد. اما پس از بازی بسیاری از هواداران با تماشای عضلات او، متعجب شدند، زیرا رونالدو هنگام بیرون شدن از زمین لباس خود را بیرون کشیده بود.

در سوی دیگر همسفر او جورجینای 27 ساله، تصاویری از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. این مدل روز گذشته تصویری از خود را با بیکینی نارنجی در اینستاگرام نشر کرد، و این تصویر به میزان 1.6 میلیون لایک خیره کننده دریافت کرد.

این زوج دوست داشتنی سال گذشته در آغاز قرنتین با یکدیگر کار کردند. جورجینا بعداً اعتراف کرد که در ابتدا احساس شرمندگی کرد که در کنار کریستیانو تمرین می‌کرد اما سپس از "بهترین معلم" خود استقبال نمود. وی به یک مجله پرتگالی گفت: "در ابتدا از کار با کریستیانو شرمنده شدم. تصور کنید مجبورید در همان فضایی که کریستیانو تمرین می‌کند تمرین کنید. من عادت داشتم وقتی در خانه برای تمرین در باشگاه‌اش تمرین می‌کردم تا در خانه بتوانم زمان بیشتری را با هم بگذرانیم."

جورجینا اضافه کرد: "اما بعد از آن این احساس از بین رفت و اکنون من عاشق ورزش با او هستم. او بزرگترین انگیزه و الهام من شده است."

وی در مصاحبه خود با "وُمنز هیلت" نیز گفت: "کریستیانو صبح و بعد از ظهر دوبار تمرین می‌کند. او یک ورزشکار نخبه است. این باور نکردنی است که چگونه او تمرکز کرده و خود را وقف اشتیاق خود به فوتبال می‌کند. بدون شک او بیشتر و بهتر از من تمرین می‌کند. هیچ مقایسه‌ای وجود ندارد او یک ورزشکار حرفه‌ای است. اما من بهترین معلم را در خانه دارم و هر روز چیز جدیدی با او یاد می‌گیرم. وقتی نوبت به تناسب اندام می‌رسد، کریستیانو من را با گل‌های زیادی شکست می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала