Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی واران از رئال جدی است؛ شروع مذاکرات با یونایتد بزودی..

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
نمایندگان مدافع فرانسوی امیدوارند که مذاکرات درباره انتقال این بازیکن به منچستریونایتد در این هفته به صورت جدی آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش شده است که رافائل واران و نمایندگانش در این هفته به دنبال آغاز مذاکرات جدی با منچستر یونایتد هستند زیرا این مدافع قصد دارد کارهای انتقالش به الترافورد را نهایی کند.

به گزارش دیلی میرور؛ مدافع فرانسوی پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید قرارداد دو ساله قراردادش که 12 ماه دیگر باقی مانده است را رد کرده و قرار است پس از 10 سال حضور در لالیگا و رئال این تیم را ترک کند.

تیم اوله گونار سولسکایر یکی از تیم های اصلی علاقه مند به جذب این بازیکن 28 ساله در تابستان امسال است و طبق ادعای رسانه های انگلیسی نمایندگان واران امیدوارند این هفته با مدیران یونایتد دیدار کنند.

البته از تریپیر مدافع سابق تاتنهام و اتلتیکومادرید نیز یکی دیگر از گزینه های تقویت خط دفاعی منچستریونایتد نام برده میشود.

واران  که در حال حتضر با تیم ملی کشورش در رقابت های یورو 2020 حضور دارد، از شیوه تمدید قراردادش در رئال راضی نیست و جدایی اش از این تیم جدی به نظر میرسد.

پاری سن ژرمن نیز علاقه مند این بازیکن است، اما تا کنون به صورت جدی وارد این بازار نشده است.

واران که فصل گذشته 41 بار برای رئال به میدان رفت، با غول اسپانیا سه عنوان قهرمانی لالیگا، چهار جام لیگ قهرمانان و چهار جام جهانی باشگاه های فیفا را از آن خود کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала