Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زوج خط دفاعی رئال پس از جدایی راموس؟

© REUTERS / SERGIO PEREZSergio Ramos
Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
بزرگ ترین علامت سوال رئال مادرید وضعیت خط دفاع این تیم پس از جدایی رهبر خط دفاع و کاپیتان تیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب بود که باشگاه رئال مادرید جدایی راموس را به طور رسمی پس از 16 سال حضور درخشان از این تیم اعلام کرد.

اما حالا که او از رئال جدا شده و البته تا کنون هم مقصد بعدی اش مشخص نیست، وضعیت خط دفاع رئال مادرید چگونه پیش خواهد رفت؟ کدام گزینه ها در اولویت هستند و کدام مدافع کماکان در لیست فروش و یا هم مرحله جدایی است؟

در ادامه به آن نگاهی می اندازیم:

رافائل وارن

بدون شک این مدافع 28 ساله می تواند رهبر جدید دفاع رئال بدون راموس باشد، اما طبق آخرین گزارش ها این بازیکن فرانسوی قصد تمدید ندارد و میخواهد پس از پایان یورو 2020 از جمع رئالی ها جدا شود.

گفته میشود منچستریونایتد و پی اس جی برای جذب او اعلام آمادگی کرده اند.

دیوید آلابا

این بازیکن اتریشی که به تازگی به جمع سفید پوشان اضافه شده توانایی منحصر به فردی دارد. یعنی در کنار بازی در پست دفاع مرکزی، میتواند به دفاع گوش و حتی هافبک مرکزی هم به میدان برود.

بدون شک آنجلوتی که سابقه کار با او در بایرن را دارد و به خوبی با سبک و توانایی هایش آشناست، روی آلابا حساب ویژه ای باز کرده است.

او در کنار سرعت خوب و شوت های قوی، بازی ساز خوبی نیز است و دقت پاس خوبی هم دارد.

ناچو

یکی دیگر از گزینه های خط دفاع رئال ناچو است. مدافع قدیمی که در فصل پیش با توجه به مصدومیت های متوالی راموس بیشتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

برخی معتقدند ناچو قبول کرده که یک بازیکن نیمکت نشین است، اما با توجه به اینکه در فصل پیش مسابقات زیادی را تجربه کرد، حالا میتواند گزینه خوبی برای پر کردن جای خالی راموس باشد.

ادر میلیتائو

دیگر مدافع برزیلی رئال مادرید با 23 سال در اواخر فصل گذشته و با غیبت های متوالی راموس، به گزینه اول زیدان در قلب خط دفاع تبدیل شده بود. عملکرد او بد نبود و حالا پیش بینی میشود در صورتی که واران هم برود، او در کنار آلابا زوج خط دفاعی رئال را تشکیل خواهند داد.

ویکتور چوست

مدافع 21 ساله تیم فوتبال کاستیا که یک بار هم به تیم اول فراخوانده شد نیز زیر نظر باشگاه است و مدیران معتقدند او آینده خوبی در رئال خواهد داشت.

او کاپیتان تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا نیز بود که سابقه قهرمانی در اروپا را نیز دارد. او راست پا است و همانند راموس کمی خشن و جدی فوتبال بازی میکند.

جولس کونده

این مدافع 22 ساله فرانسوی با درخشش در تیم سویا مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله رئال است. البته سویا قیمت فروش او را که تا سال 2024 قرارداد دارد را 80 میلیون یورو اعلام کرده که بعید است رئالی توانایی پرداخت چنین مبلغی را داشته باشند.

سیتی فصل گذشته تا 55 میلیون یورو برای خرید او پیش رفت، اما سویا زیر بار این قیمت نرفت.

پائو تورس

یکی دیگر از گزینه ها، تورس بازیکن جوان ویارئال است که در این فصل نقش مهمی در موفقیت و قهرمانی زیر دریایی ها در یورو لیگ داشت. هر چند ویارئال حاضر به فروش او نیست، اما رئال نیز نیم نگاهی را به او دارد.

این بازیکن 24 ساله نیز اعلام کرده دوست دارد فوتبالش را در یک تیم بزرگ اروپایی ادامه دهد.

اسپینازولا

دیگر گزینه رئالی ها لئوناردو اسپینازولا بازیکن رم است که البته این موضوع در حد یک شایعه در فوتبال ایتالیا مطرح شده است.

این دفع چپ در پوزیشن مندی بازی میکند و در صورتی که رئال از مارسلو استفاده نکند باید به فکر جذب او باشد.

با تمام این اوصاف، میتوان نتیجه گرفت در صورتی که رئال مادرید در تابستان پیش رو برای پست مدافع مرکزی بازیکنی جذب نکند، زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا خرید جدید رئال دو مداع میانی تیم آنجلوتی در فصل بعد خواهند بود.

با توجه به اینکه جدایی واران هم از تیم جدی به نظر میرسد، ناچو و ویکتور چوست نیز مدافعین ذخیره این دو را تشکیل خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала