در امریکا کدام رهبر محبوب است؛ پوتین یا بایدن؟

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر در امریکا کدام رهبر محبوب است؛ پوتین یا بایدن؟
در امریکا کدام رهبر محبوب است؛ پوتین یا بایدن؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
شماری از کاربران دیلی میل ولادیمیر پوتین را رهبری موفق‌تر عنوان کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان دیلی میل در مورد نتایج نظر سنجی که خصوص محبوبیت ولادیمیر پوتین، رئیس جممهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برگزار شده بود، اظهار نظر کردند.

روابط میان مسکو و واشنگتن؛ سفیر روسیه به امریکا رفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
روابط میان مسکو و واشنگتن؛ سفیر روسیه به امریکا بازگشت

این تحقیق توسط نشریه "اکونومیست" در آستانه نشست روسیه و امریکا انجام شد، نزدیک به 1500 نفر از باشنده‌گان امریکا در آن شرکت داشتند، نتایج نشان می‌دهد که 18 درصد از جمهوری خواهان از ولادیمیر پوتین و 14 درصد از جو بایدن حمایت کرده بودند.

کاربری با نام "YaGotMe" می نویسد: "بیایم صادق باشیم، پوتین رهبری موفق‌تری است، او کاملا سالم است، به همین دلیل او بسیار از رئیس جمهور خواب آلود ما جلوتر است".

کاربر دیگری بنام "Hawk85" تاکید دارد: "در واقعیت سخت نیست باور کردن آن، بخاطر که درجه بایدن در میان جمهوری خواهان صفر است، همچنان در میان دموکرات ها نیز از درجه بالایی برخودار نیست".

قابل ذکر است که اولین دیدار پوتین و بایدن روز چهارشنبه در ژنو برگزار شد و گفتگو آنها  4 ساعت و نیم ادامه داشت. رهبر روسیه در پایان این مذاکرات اعلام کرد که با همتای امریکایی خود توافق کرده که رایزنی ها را در مورد ثبات استراتژیک در سطح ادارات مربوطه دو کشور آغاز شود. به گفته وی، هر دو کشور آگاه هستند که مسئولیت خاصی در مورد ثبات استراتژیک در جهان دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала