دیدار پوتین و بایدن در ژنو؛ سناتور روس او را با جیمز باند مقایسه کرد

© AFP 2023 / Denis Balibouseدیدار پوتین و بایدن در ژینو؛ سناتور او را با جیمز باند مقاسیه کرد
دیدار پوتین و بایدن در ژینو؛ سناتور او را با جیمز باند مقاسیه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
سناتور روس، رئیس جمهور کشورش را در جریان دیدار روسای جمهور امریکا و روسیه در ژنو، با شخصیت کتاب و قلم جمیز باند مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی پوشکوف، سناتور و سیاست‌گر روسیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کشورش را در جریان دیدار روسای جمهور امریکا و روسیه در ژنو، با شخصیت کتاب و قلم جمیز باند مقایسه کرد.

او در تلگرام اش نگاشته است: "بایدن میخواست که خود را به عنوان اولین و اصلی‌ترین ساست‌گر جهان نشان دهد، بخاطر همین اجلاس را آغاز کرد، اما این همان چیزی بود که نتوانست انجام دهد".

نشست ژنو؛ در میز پوتین و بایدن چه غذاهایی سرو شده بود؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
نشست ژنو؛ در میز پوتین و بایدن چه غذاهایی سرو شده بود؟

این سناتور تاکید دارد که پوتین در اجلاس با اعتماد به نفس به نظر می‌رسید. هر چند که بایدن هفت خبرنگار را انتخاب کرده بود تا به سوالات آنها پاسخ دهد. همچنان او سخنرانی خود از روی ورق خواند.

در ادامه نوشته آقای پوشکوف آمده است: "به همین دلیل، ولادیمیر پوتین بیشتر شبه جمیز باند بود و آماده پاسخگوی به هر گونه سوال را با اعتماد به نفس داشت".

قابل ذکر است که اولین دیدار پوتین و بایدن روز چهارشنبه در ژنو برگزار شد و گفتگو آنها  4 ساعت و نیم ادامه داشت. رهبر روسیه در پایان این مذاکرات اعلام کرد که با همتای امریکایی خود توافق کرده که رایزنی ها را در مورد ثبات استراتژیک در سطح ادارات مربوطه دو کشور آغاز شود. به گفته وی، هر دو کشور آگاه هستند که مسئولیت خاصی در مورد ثبات استراتژیک در جهان دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала